Dr Plus - Diatrofi

Ημερολόγιο Δίαιτας

Ημερολόγιο δίαιτας 17/9/2012 Η μοντέλα

Είναι γνωστή η προσπάθεια που καταβάλουν πολλές εταιρίες να προσελκύσουν αγοραστές για τα προϊόντα τους. Πολλές φορές μάλιστα προσπαθώντας να κατακτήσουν την προτίμηση του κοινού, επιστρατεύουν την παρουσία γνωστών ονομάτων της επιστήμης αλλά και του καλλιτεχνικού κόσμου όπου οι μεν πρώτοι δανείζουν το κύρος τους, οι δε δεύτεροι την παρουσία τους.

Παρόμοια πράττει και γνωστή πολυεθνική εταιρεία που προωθεί προϊόντα στους καταναλωτές προβάλλοντας τις χορηγίες της σε ποδοσφαιρικές ομάδες και με την εγγύηση «της πολυετούς δράσης τους» σε όλο τον κόσμο. Τα φυλλάδιά της κοσμούν σύντομα βιογραφικά επιστημόνων που απαρτίζουν το επιστημονικό τους συμβούλιο. Λες και αν υπάρξει κάποιο επείγον περιστατικό κάποιος θα σηκώσει το τηλέφωνο και θα μιλήσει μαζί τους όπως μιλάει με τον οδοντίατρό του ή με τον οικογενειακό του γιατρό.

Η εταιρεία προσπαθεί με αυτό τον τρόπο φυσικά να ενδύσει τα προϊόντα της αλλά κυρίως να νομιμοποιήσει επιστημονικά τα έργα και τις ημέρες των ανεξάρτητων αντιπροσώπων της που και ακαδημαϊκά προσόντα δεν έχουν και παριστάνουν τους ειδικούς με απίστευτα αποτελέσματα. Είναι σαν το φεγγαράκι που παίρνει τη λάμψη του από τον ήλιο, στο πολύ πιο χλωμό όμως. Το κακό (για αυτούς) είναι όμως ότι το παραμύθι δεν πουλάει πια αλλά και η νομοθεσία περί διατροφικών ισχυρισμών έχει αλλάξει, οπότε τα κουτιά (που είναι δηλωμένα σαν τρόφιμα) δεν μπορούν νόμιμα πια να τα υποστηρίξουν τα επιστημονικά ονόματα. Τι κάνουμε σε αυτή τη περίπτωση;

Απλά ξεκινάμε και πουλάμε όμορφα πρόσωπα από το χώρο της μόδας, της μουσικής κλπ που καταθέτουν τις προσωπικές τους μαρτυρίες και βγαίνουν έναντι αμοιβής (;) στις διάφορες εκπομπές και αναφέρουν το ένα ή το άλλο προϊόν πόσο καλό είναι, πόσο νόστιμο και πόσο ευεργετικό κλπ. Θα μου πεις το ΕΣΡ Εθνικό Ραδιοτηλεοπτικό Συμβούλιο τι κάνει για αυτή την γκρίζα διαφήμιση; Απλά δεν κάνει τίποτα γιατί η προβολή έγινε σε άλλη εκπομπή εκτός από αυτή των ΑΜΑΝ (είναι γνωστό ότι το ΕΣΡ αγαπάει ΑΜΑΝ).

Όσο για την μοντέλα τι να πεις; Μήπως καταλαβαίνει πόσο λάθος είναι που έτσι γενικά και αόριστα προτρέπει τον κόσμο να πάρει το «φανταστικό και νόστιμο» ζουμάκι; Μήπως έχει κάποια γνώση των πιθανών επιπλοκών και προβλημάτων υγείας που μπορεί να προκαλέσει η κατανάλωση του; Όχι γιατί είναι κακό, αλλά απλά γιατί αυτός που το πίνει έχει ένα πρόβλημα υγείας. Η μήπως ξέρει ότι αυτή η προώθηση είναι αντίθετη με την υπάρχουσα νομοθεσία; Ψιλά γράμματα. Αυτή θα πάρει (;) το παραδάκι και όλα τα υπόλοιπα δεν έχουν σημασία.

Αλλά είπαμε ο Θεός αγαπάει τον κλέφτη αλλά αγαπάει και τον νοικοκύρη…

Σχετικά με τον δημιουργό

Diatrofi.gr | Διαχειριστής

Από τη συντακτική ομάδα της επιστημονικής ομάδας Διατροφή. Σύντομα θα συμπληρωθούν τα συνολικά στοιχεία του δημιουργού.