Δίαιτα

Οι γιορτές έφυγαν τα κιλά ήρθαν! Όχι για πολύ..  

Οι γιορτές πέρασαν αφήνοντας ευχάριστες αναμνήσεις αλλά και παραπανίσια κιλά. Το φαγητό δεν είναι η μόνη αιτία που οδήγησε την ζυγαριά να πάρει τον ανήφορο. Προφανώς η κατανάλωση φαγητού μέσα στις γιορτές ήταν περισσότερη του δέοντος αλλά σίγουρα συνοδέψατε το φαγητό σας με κρασί ή κάποιο ποτό ξεπερνώντας το 1 ποτηράκι. Στη συνέχεια η κατανάλωση των γλυκών ήρθε να προσθέσει επιπλέον θερμίδες και λιπαρά μέσα στην ημέρα. Σε συνδυασμό παράλληλα με τη μειωμένη κίνηση λόγω εορτών και επισκέψεων λειτούργησε στο αποτέλεσμα να πάρετε 1-2 κιλά.

Το κλειδί είναι να πάρετε τον έλεγχο στα χέρια σας και να μην αφήσετε τα 2 κιλά να γίνουν περισσότερα!

Πώς θα χάσετε τα ‹‹εορταστικά›› κιλά?

  • Μη ξεκινήσετε ένα πρόγραμμα με στερητική δίαιτα και παράλειψη γευμάτων διότι θα φέρει τα αντίθετα αποτελέσματα.
  • Υιοθετήστε 3 κυρίως γεύματα (πρωϊνό – γεύμα – δείπνο) να είναι συνδυασμένο με αμυλούχες τροφές (ρύζι, μακαρόνια, πατάτες) και πρωτεΐνη (κρέας, κοτόπουλο, ψάρι). Η σαλάτα σε κάθε γεύμα είναι απαραίτητη.
  • Ένα καλό πρωϊνό όπως ημιάπαχο γάλα και δημητριακά ολικής αλέσεως ή φρυγανιές σικάλεως με μαλακή μαργαρίνη και μέλι και ημιάπαχο γάλα ή γιαούρτι χαμηλών λιπαρών με ξηρούς καρπούς και μέλι θα σας γεμίσει με ενέργεια για το ξεκίνημα της ημέρας.
  • Καταναλώστε ενδιάμεσα σνακ που θα σας κρατήσουν χορτάτους μέχρι το επόμενο γεύμα. Ένα ενδιάμεσο σνακ μπορεί να είναι φρούτο, ξηροί καρποί, μπάρα δημητριακών με μπισκότα digestive, cream crackers σικάλεως ή με κριθάρι και βρώμη με ημιάπαχο τυρί, ημιάπαχο γάλα ή γιαούρτι.
  • Καταναλώστε 1-2 φορές / εβδομάδα ψάρι, 1-2 φορές / εβδομάδα όσπρια, 1-2 φορές / εβδομάδα αμυλούχα λαχανικά, 1-2 φορές / εβδομάδα άσπρο κρέας, 1 φορά / 15 ημέρες κόκκινο κρέας.
  • Καταναλώστε ένα ελαφρύ δείπνο όπως τοστ, τονοσαλάτα, σαλάτα Caesar΄s ή το φαγητό που έχετε μαγειρέψει το μεσημέρι σε μικρότερη ποσότητα.
  • Αποφύγετε να καταναλώνετε γλυκά, αναψυκτικά, σάλτσες, dressings με μαγιονέζα, τηγανητά, αλκοολούχα ποτά, σφολιατοειδή, χυμούς με ζάχαρη.
  • Μη ξεχνάτε να καταναλώνετε νερό κατά τη διάρκεια της ημέρας ή πράσινο τσάι.
  • Να θυμάστε ότι πρέπει να ασκείστε! Ακόμη και 30 λεπτά / ημέρα έντονο περπάτημα θα συντελέσει να μειώσετε το βάρος σας.

Μη ξεχνάτε ότι ένας πτυχιούχος διαιτολόγος-διατροφολόγος θα φτιάξει ένα εξειδικευμένο διαιτολόγιο με βάσει τις ανάγκες σας και τις προτιμήσεις σας.

 

Σχετικά με τον δημιουργό

Ευγενία Λάζου Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

Η Ευγενία Λάζου είναι Διαιτολόγος – Διατροφολόγος πτυχιούχος του τμήματος Διατροφής – Διαιτολογίας του Α.Τ.Ε.Ι. Κρήτης και κατέχει Δίπλωμα Ειδικού Εφαρμογών Διαιτητικής από Δημόσιο ΙΕΚ.
email: evgelazou@yahoo.gr
Ολοκλήρωσε το 2014 τη πτυχιακή της εργασία με θέμα ‹‹Αξιολόγηση και σύγκριση της πρόσληψης φρούτων και λαχανικών των παιδιών ηλικίας 8-11 χρονών στη Σητεία το 2014››, η οποία παρουσιάστηκε στο 11ο Μακεδονικό Συνέδριο Διατροφής στη Θεσσαλονίκη το 2015.
Πραγματοποίησε το 2014 την 6μηνη πρακτική της άσκηση στο νοσοκομείο Π.Γ.Ν Αττικόν.
Από τον Οκτώβριο του 2016 παρακολουθεί τον εκπαιδευτικό κύκλο του Πανεπιστημίου Αιγαίου με τίτλο ‹‹Πιστοποιημένη Κατάρτιση στη Συμβουλευτική, το Life Coaching και το Mentoring››.
Άλλες δραστηριότητες που έχει συμμετάσχει:
• Ενημέρωση των παιδιών για τη διατροφή, με θέμα «Η διατροφή των εφήβων» στο γενικό Λύκειο Σητείας (Κρήτη).
• Συμμετοχή στην επιστημονική διήμερη εκδήλωση ενημέρωσης κοινού «Επίκαιρα θέματα στον χώρο της Διατροφής & η συμβολή τους σε θέματα Υγείας και Πρόληψης» από την Ελληνική Διατροφολογική Εταιρεία.
• Συμμετοχή μαζί με την ΕΔΔΕ στην διαδραστική εκδήλωση ενημέρωσης κοινού που διοργανώθηκε στο «Global Wellness Day».
• Συμμετοχή στις ενημερωτικές εκδηλώσεις τις ΕΔΔΕ με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά της Παχυσαρκίας σε συνεργασία με τους δήμους της Αττικής.

Παρακολουθεί Ιατρικά Συνέδρια, Σεμινάρια, Ημερίδες και Κλινικά φροντιστήρια Διατροφής και Διαιτολογίας καθώς και Παθολογικών καταστάσεων, έτσι ώστε να ενημερώνεται για τις εξελίξεις στο κλάδο της Διατροφής και της Υγείας.