Dr Plus - Diatrofi

Καθημερινή Διατροφή

Άλλαξε διατροφικά τον τρόπο που βλέπεις ταινία

Το να παρακολουθήσεις μία ταινία ή τηλεοπτική σειρά είτε στον κινηματογράφο είτε στο σπίτι αποτελεί σίγουρα για όλους μας έναν απο τους συνηθέστερους τρόπους διασκέδασης.,ιδιαίτερα σε περιόδους όπως τους καλοκαιρινούς μήνες στους οποίους σίγουρα θα βρούμε λίγο περισσότερο απο τον συνηθισμένο χρόνο .Ωστόσο αυτή η απολαυστική συνήθεια πολλές φορές μας δημιουργεί και πολλές κακές διατροφικές συμπεριφορές .Παρακάτω θα δούμε κάποιες εναλλακτικές διατροφικές επιλογές προσπαθώντας να κάνουμε λίγο πιο υγεινή ,όσον αφορά τα snack,την συνήθεια αυτή:

  • Μήλο κομμένο σε φέτες (ιδανικά καλά πλυμμένο με την φλούδα) με μικρή ποσότητα φυστικοβούτυρου σε κάθε κομμάτι.Οι φυτικές ίνες του φρούτου σε συνδυασμό με την πρωτείνη του φυστικοβούτυρου το κάνει σίγουρα μια χορταστική λύση λαμβάνοντας παράλληλα και πολλά χρήσιμα θρεπτικά συστατικά. 
  • Ωμά διάφορα λαχανικά κομμένα σε ένα μπολ σε συνδυασμό με τυρί χαμηλών λιπαρών.Εδώ και πάλι προσλαμβάνουμε πολύτιμες φυτικές ίνες αλλά και κάποια από τα οφέλη του γάλακτος με μικρότερη ποσότητα κορεσμένων κακών λιπαρών.
  • Κρακεράκια σε συνδυασμό με τυρί χαμηλών λιπαρών ή φρούτα.Επιλογή που θα διατηρήσει τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα και θα βοηθήσει να νιώσουμε εύκολα το αίσθημα κορεσμού.
  • Γιαούρτι χαμηλών λιπαρών σε συνδυασμό με φρούτα και γκρανόλα δημητριακών,ξηρών καρπών,σπόρους chia ή λιναρόσπορο.Η πρόσληψη της πρωτείνης των φυτικών ινών και η ενέργεια που θα λάβουμε από τους σπόρους,καθιστούν το συγκεκριμένο συνδυασμό ιδανικό.
  • Σπιτικές πατάτες λεπτά στρογγυλά κομμένες,μαγειρεμένες στο φούρνο με λίγο ελαιόλαδο και προσθήκη ελάχιστου αλατιού σε συνδυασμό με κάποιο ντιπ γιαουρτιού και ψιλοκομμένα ωμά η ελαφρώς μαγειρεμένα λαχανικά.
  • Για του λάτρεις της σοκολάτας αντικαθιστούμε με μπάρες δημητριακών με φρούτα ή μπάρες δημητριακών με μέλι.Μία επιλογή που ρίχνει κατακόρυφα τις θερμίδες προσλαμβάνοντας παράλληλα και κάποια απαραίτητα θρεπτικά στοιχεία.
  • Αντικατάσταση αναψυκτικών με ανθρακούχο νερό ή κρύο πράσινο και μαύρο τσάι αποφεύγωντας έτσι την αχρείαστη ζάχαρη ενώ παράλληλα ενισχύουμε τον μεταβολισμό λαμβάνοντας όλα τα οφέλη των αντιοξειδωτικών του τσαγιού.
  • Σπιτικό popcorn με προσθήκη ελάχιστου ελαιόλαδου.Σίγουρα πιο υγιεινό με λιγότερες θερμίδες σε σχέση με το έτοιμο αγορασμένο από τα καταστήματα το οποίο περιέχει μεγάλες ποσότητες αλατιόυ και συντηρητικών καθώς και πληθώρα ενισχυτικών γεύσης,
  • Μικρές μπουκιές σε παξιμάδια ολικής με προσθήκη ψύχας αβοκάντο,ντομάτα,πιπεριές,καρότο και γιαούρτι με προσθήκη ελαιόλαδου.Εδώ προσλαμβάνουμε φυτικές ίνες,βιταμίνες,πρωτείνη και καλά απαραίτητα λιπαρά και όλα αυτά σε snack χαμηλής θερμιδικής αξίας.

Οι συνδυασμοί ποικίλουν ανάλογα με την διάθεση και την φαντασία του καθενός.

Ετοιμάστε μόνοι σας το snack θα το εκτιμήσετε και θα το απολαύσετε πολύ περισσότερο.

Σχετικά με τον δημιουργό

Βασίλης Παυλίδης- Σπουδαστής Διαιτολογίας- Διατροφής ΑΤΕΙ

Σπουδαστής στο τμήμα διατροφής και διαιτολογίας στο Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης (Α.Τ.Ε.Ι.Θ).
Προπονητής αντισφαίρισης (tennis)

Ο Παυλίδης Βασίλης γεννήθηκε στην Πτολεμαΐδα , στις 15 Αυγούστου του 1990. Αποφοίτησε με άριστα από το 1ο γενικό λύκειο Πτολεμαΐδας και ακολούθησε τις σπουδές στο Α.Τ.Ε.Ι.Θ ως διαιτολόγος – διατροφολόγος. Ασχολείται ενεργά με την προσωπική συμβουλευτική στο κλάδο της διατροφής.
Υπήρξε αθλητής της αντισφαίρισης και πλέον προπονητής, σε παιδιά εφήβους και ενήλικες, παρέχοντας παράλληλα συμβουλές και προγράμματα διατροφής τόσο σε αθλητές όσο και σε μη αθλητές.
Είναι ιδρυτικό μέλος του ομίλου αντισφαίρισης Λαγκαδά Θεσσαλονίκης που ξεκίνησε τη λειτουργία του το 2011. Επίσης έχει συμμετάσχει σε διάφορα summer youth camps στη Θεσσαλονίκη ως διοργανωτής , σύμβουλος διατροφής και προπονητής tennis.

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ :
• Παχυσαρκία και διαβήτης τύπου 2.
• Διατροφή και μακροζωία.
• Η μεσογειακή διατροφή στις μέρες μας.
• Μαθαίνοντας στο παιδί τον κόσμο της άθλησης.
• Ψυχολογία και διατροφή στον χώρο της αντισφαίρισης.
• Αερόβια άσκηση : Αλλαγή ψυχολογίας και σωστή διατροφή.

Αρθρογράφος στις διαδικτυακές σελίδες: diatrofi.gr
athlisis.gr

e-mail: pavlidis.vasilios@gmail.com
Τηλ επικ.: 6980256157