Dr Plus - Diatrofi

Άσκηση Καθημερινή Διατροφή

Συμβουλές για αθλούμενους

Βάλε χρώμα.

Προσθέτοντας χρώμα στην διατροφή σου διασφαλίζεις την απαραίτητη ποικιλία θρεπτικών συστατικών απαραίτητων τόσο για την υγεια όσο και για την αθλητική απόδοση. Στα ενδιάμεσα γεύματα θα πρέπει να καταναλώνεις τουλάχιστον ένα φρούτο μαζί με ένα σνακ .

Ενυδάτωση

Η αφυδάτωση μπορεί άμεσα να επηρεάσει την απόδοση σου αλλά και την ποιότητα ζωής σου. Ενώ όλοι γνωρίζουμε ότι πρέπει να πίνουμε πολύ νερό πολλές ημέρες καταλήγουμε αφυδατωμένοι και κάποιες μέρες καταβάλουμε υπερπροσπάθεια να φτάσουμε να καταναλώσουμε τις απαιτούμενες ανάγκες του οργανισμού σε νερού . Μια απλή λύση για να καταλαβαίνουμε που βρισκόμαστε είναι να παρατηρούμε το χρώμα τον ούρων μας να βρίσκετε κοντά στις λευκές αποχρώσεις καθώς οι πιο σκούρες σηματοδοτούν κατά κανόνα αφυδάτωση. Κατά την διάρκεια τις άσκησης εφόσον υπάρχει η δυνατότητα θα πρέπει να καταναλώνεις ένα αθλητικό ποτό για να αναπληρώνεις τις πρώτες απώλειες μέσω του ιδρώτα . Το αθλητικό σου ποτό μπορείς να παρασκευάσεις εύκολα μόνος σου  εδώ Αθλητικό ποτό – Κάνε την προπόνησή σου να αξίζει    .

Συμπληρώματα διατροφής 

Υπάρχουν τρεις λόγοι για τους οποίους ένας αθλούμενος μπορεί να προμηθευτεί  ένα συμπληρώματα διατροφής .Ο πρώτος λόγος είναι η απόδοση με συμπληρώματα διατροφής όπως η καφεΐνη, η  κρεατίνη , η αλανίνη και τα νιτρικά.Τα συμπληρώματα αυτά πρέπει να καταναλώνονται μόνο με παρακολούθηση κάποιου ειδικού αθλητικού διαιτολόγου η γιατρού η άλλου επιστήμονα υγείας . Κάθε ένα από τα παραπάνω συμπληρώματα έχει συγκεκριμένη μεθοδολογία κατανάλωσης και παρενέργειες .

Ο δεύτερος λόγος για τον οποίο ένας αθλούμενος μπορεί να πάρει συμπλήρωμα διατροφής είναι η γενική υγεία και η υποστήριξη ανοσοποιητικού (πολυβιταμίνη , βιταμίνη d , σίδηρος, προβιοτικά και ασβέστιο) .

Ο τρίτος λόγος είναι η ανάπλαση -ανάκτηση μυϊκού ιστού με συμπληρώματα όπως τα ωμέγα-3 και η βιταμίνη c .

Γαστρεντερική υγεία

Υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον για το ρόλο της υγείας του εντέρου στην απόδοση του αθλούμενου . Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η “άνεση” του εντέρου αποτελεί βασικό παράγοντα απόδοσης για τους αθλούμενους κατά τη διάρκεια ενός αγώνα και υπάρχουν έρευνες που υποδηλώνουν ότι η εντερική μικροβιακή χλωρίδα μπορεί να έχει θετικό αντίκτυπο στο ανοσοποιητικό σύστημα. Η χρήση προβιοτικών μπορεί να είναι απαραίτητη σε ασκούμενους με έλλειψη  ποικιλίας στη διατροφή τους, ασκούμενους που παρουσιάζουν συχνή ασθένεια, και  στρατηγικά για τη διατήρηση της υγείας του εντέρου πριν και κατά τη διάρκεια του ταξιδιού και κατά την διάρκεια χρήσης αντιβιοτικών .

Ξεκουράσου

Επένδυσε σε ένα καλό πρόγραμμα ύπνου .Ο ύπνος και η διατροφή είναι βασικά όσων αφορά την μυϊκή ανάπτυξη και αναδόμηση . Δεν έχει τόσο μεγάλη σημασία να γυμνάζεσαι εντατικά αν δεν τρως σωστά και δεν κοιμάσαι σωστά . Ξάπλωσε κάθε μέρα την ίδια ώρα στο κρεβάτι σου και προσπάθησε να ξυπνάς την ίδια ώρα . Απέφυγε την επαφή με ηλεκτρονικές συσκευές μια ώρα πριν τον ύπνο , την κατανάλωση καφέ και την κατανάλωση ροφημάτων με καφεΐνη όπως το τσάι 3-4 ώρες πριν τον ύπνο .

Σχετικά με τον δημιουργό

Περίανδρος Πάμπαλος Διαιτολόγος-Διατροφολόγος

O Περίανδρος Πάμπαλος γεννήθηκε στην Χίο το 1993 .Είναι απόφοιτος του Αλεξάνδριου τεχνολογικού εκπαιδευτικού ιδρύματος της Θεσσαλονίκης όπου παράλληλα με τις σπουδές του παρακολούθησε και έναν μεγάλο αριθμό ενημερώσεων, σεμιναρίων και σχολείων πάνω σε σύγχρονες τεχνικές διατροφολογίας και αντιμετώπισης προβλημάτων με βάση τα τελευταία επιστημονικά δεδομένα .
Την περίοδο 2014-2015 συμμετείχε ενεργά στο ερευνητικό πρόγραμμα που πραγματοποιήθηκε στην Θεσσαλονίκη υπό την αιγίδα του υπουργείου υγείας και του Ευρωπαϊκού κοινωνικού ταμείου .
Το 2017 κατατάσσατε στις Ένοπλες δυνάμεις και αφότου ορκίζετε αξιωματικός αποκτά διοικητικά καθήκοντα τόσο σε προσωπικό όσο και σε γραφείου μονάδος. Απολύεται το 2018 ως έφεδρος αξιωματικός .

Πραγματοποίησε την πρακτική του άσκηση στο Γενικό νοσοκομείο Χίου όπου αντιμετώπισε και μελέτησε διατροφικά Κλινικές ασθένειες .Στην πτυχιακή του εργασία μελέτισε τις απόψεις και το γνωστικό επίπεδο πάνω στα συμπληρώματα διατροφής σε ένα πληθυσμό 6000 ατόμων

Είναι εξειδικευμένος θεραπευτής των Διατροφικών Διαταραχών και της Παχυσαρκίας (Master Practitioner in Eating Disorders & Obesity) του ΚΕΑΑΔ και του διεθνούς κέντου διατροφικών διαταραχών .
Είναι αρθρογράφος από το 2016 σε περιοδικά γενικής θεματολογίας .
Είναι λάτρης τις καλής μουσικής και στον ελεύθερο του χρόνο του αρέσει να επιλέγει μουσική για τον κόσμο .