Dr Plus - Diatrofi

Καθημερινή Διατροφή

Βάλτε χρώμα ποικιλία και γεύση στη σαλάτα σας

Σε μια χώρα, την οποία η φύση έχει προικίσει τόσο γενναιόδωρα με λαχανικά, φρούτα, καρπούς, χρώματα, γεύσεις, μυρωδικά, τοπικές συνταγές αλλά και ανθρώπους με φαντασία στη μαγειρική, μια απλή σαλάτα με μαρούλι ή ντομάτα δεν μπορεί να είναι το καλύτερο που σκεφτήκατε. Μπορεί να είναι ό,τι πιο εύκολο, όμως εξίσου εύκολα μπορείτε να δημιουργήσετε μια σαλάτα πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και χρώματα,  που ακόμα και ο πιο δύσκολος δε θα μπορούσε να της αντισταθεί.

 

Έχοντας κατά νου τη μεγάλη ποικιλία λαχανικών στην οποία μπορείτε να κινηθείτε, όπως ρόκα, σπανάκι, λάχανο, μαρούλι, ντομάτα, αγγούρι, καρότο, κρεμμύδι και πολλά άλλα, μπορείτε να κάνετε συνδυασμούς που θα εξυψώσουν τόσο τη γεύση όσο και τη θρεπτικότητα της σαλάτας. Μη διστάζετε να προσθέσετε στη σαλάτα σας

  • αποξηραμένα φρούτα, όπως σταφίδες, δαμάσκηνα, σύκα αλλά και πορτοκάλι, ρόδι ή ανανά
  • όσπρια, όπως βρασμένες φακές ή φασόλια μαυρομάτικα
  • καρπούς, όπως καρύδια, αμύγδαλα, φιστίκια ή κουκουνάρι
  • μυρωδικά, όπως δυόσμος, μαϊντανός, άνηθος, βασιλικός, ρίγανη
  • καλαμπόκι ή κρουτόν

Φτιάξτε μια σως κάνοντας διάφορους συνδυασμούς με γιαούρτι, μουστάρδα, μέλι , χυμό πορτοκαλιού, μπαλσάμικο ή λεμόνι. Με αυτό τον τρόπο αποφεύγετε να χρησιμοποιείτε τόσο πολύ ελαιόλαδο, το οποίο πέρα από τη θρεπτική του αξία έχει μεγάλη απόδοση σε θερμίδες, και δίνετε την ευκαιρία και σε άλλα γευστικά και θρεπτικά συστατικά.

Με μια γρήγορη ματιά η σαλάτα σας είναι πολύχρωμη, γευστική αλλά και πλούσια σε θρεπτικά συστατικά. Μέταλλα, ιχνοστοιχεία, βιταμίνες, πολυακόρεστα και ω3 λιπαρά οξέα, αντιοξειδωτικά και φυτικές ίνες έχουν τον κύριο ρόλο στο πιάτο σας, όμως αναδεικνύουν εσάς ως τον πρωταγωνιστή-σεφ της βραδιάς.

Σχετικά με τον δημιουργό

Diatrofi.gr | Διαχειριστής

Από τη συντακτική ομάδα της επιστημονικής ομάδας Διατροφή. Σύντομα θα συμπληρωθούν τα συνολικά στοιχεία του δημιουργού.