Dr Plus - Diatrofi

Καθημερινή Διατροφή

Νέα χρονιά με νέα κιλά

Μια νέα χρονιά έρχεται.. και ένας νέος φόβος για τα κιλά που έφερε ο παλιός χρόνος! Είναι μεγάλη ευκαιρία, με την καινούργια χρονιά, να γίνει μια αρχή, για αλλαγές στο σώμα μας και κυρίως στη διάθεσή μας! Πώς όμως μπορούμε να αλλάξουμε στάση προς το φαγητό; Πως μπορεί αυτό να γίνει συνήθεια, αφού όσες φορές επιχειρήσαμε να το κάνουμε αποτύχαμε; Παρακάτω θα σας δοθούν μικρές συμβουλές διατροφής και όχι μόνο, που αν γίνουν, θα αλλάξουν τον τρόπο ζωής και διατροφής σας για πάντα!

Αρχίζουμε από τη βάση!

Τίποτα δεν είναι εύκολο! Όλα θέλουν το χρόνο τους, αλλά και μια «απόφαση»!.. Μια υπόσχεση που ίσως θα δώσουμε στον εαυτό μας, είναι η αρχή στο δύσκολο αυτό δρόμο που θα επιλέξουμε. Δώστε λοιπόν την υπόσχεση, πάνω που αλλάζει η χρονιά, για να’ ναι σημαδιακό και γράψτε την σε ένα σημείο που μπορείτε να βλέπετε καθημερινά: Π.χ. στο ψυγείο, δίπλα στο κομοδίνο σας, στο γραφείο σας (διακριτικά) κλπ.

Γράψτε το στόχο σας και πιστέψτε σε αυτόν, δίνοντας ρεαλιστικά στοιχεία! (λ.χ. όχι σε υπερβολή του τύπου:θα χάσω 40 κιλά, αυτό το χρόνο!.. Οι στόχοι μας θα πρέπει να είναι εφικτοί για να μην απογοητεύσουμε τον εαυτό μας) Αφήστε χρόνο να σκεφτείτε πώς μπορείτε να φτάσετε στο στόχο σας, ενώ βρείτε και τεχνικές για να φτάσετε όσο το δυνατό καλύτερα σε αυτόν. Μη χρησιμοποιείτε τεχνικές που είναι επικίνδυνες τόσο για σας, αλλά και για την υγεία σας.

Μικρές αλλαγές που θα κάνουν την μεγάλη διαφορά σε 1 και μόνο χρόνο είναι:

  1. Μη φύγετε από το σπίτι σας χωρίς να πάρετε το πρωινό σας! (Και όταν λέμε πρωινό, αναφερόμαστε σε ένα υγιεινό πρωινό)
  2. Στη δουλειά ή στην βόλτα σας, πάρτε μαζί σας το κολατσιό σας (όπου καλό θα είναι να’ ναι παρασκευασμένο από σας για να έχετε τον έλεγχο)
  3. Στα μεσημεριανά σας, μην παραλείπετε τα όσπρια, 2 φορές τη βδομάδα. (ακόμα και το καλοκαίρι, που ξεχνάτε τα όσπρια οι περισσότεροι)
  4. 1-2 φορές τη βδομάδα λέμε ΝΑΙ στο ψάρι (και αναφερόμαστε σε όλα τα είδη, απλά δεν προτιμάμε το τηγανητό ψάρι)
  5. Ναι στα λαδερά φαγητά 1-2 φορές τη βδομάδα (αρκεί το λάδι που μπαίνει σε αυτά να είναι περιορισμένο-λαδερό δε σημαίνει ότι αυτό το φαγητό κολυμπά στο λάδι!)
  6. Καλό είναι το κρέας να χρησιμοποιείται 1 φορά(κόκκινο και 1-2 φορές το άσπρο
  7. ΝΑΙ στη γυμναστική!… Γραφτείτε σε ένα γυμναστήριο, σε έναν χορευτικό σύλλογο, κάντε επιτέλους κάτι σε φυσική δραστηριότητα!.. Πετάξτε την δικαιολογία του δεν με παίρνει ο χρόνος, ή του το που να τρέχω τώρα. Κάποιος μπορεί να γυμναστεί και στο σπίτι, αρκεί να βρει ελάχιστο χρόνο. Τα οφέλη είναι τόσα πολλά, που αξίζει η προσπάθεια. Ενώ δε σηκώνει αναβολές. Γυμναστική non-stop, 12 μήνες το χρόνο, τουλάχιστον 3 φορές τη βδομάδα. Μόνο έτσι θα δείτε αποτελέσματα!… Και σίγουρα υπάρχει μια φυσική δραστηριότητα που σας ταιριάζει!.. δοκιμάστε διάφορα!..
  8. Πείτε ναι στα φρούτα καθημερινά (και κάντε καθημερινές αλλαγές, πάντα με φρούτα εποχής και χρησιμοποιήστε τουλάχιστον 2 καθημερινά!.., αλλά όχι στην υπερβολή)
  9. Μια πολύ καλή λύση για βραδινό γεύμα, είναι οι σαλάτες. Πλούσιες σε φυτική ίνα, θρεπτικές, αλλά και πολύ χορταστικές, θα σας δώσουν μια λύση στο τι θα φάω το βράδυ, αλλά θα σας κάνουν να νοιώσετε και καλύτερα!.. 3 μερίδες λαχανικών τη μέρα, είναι η ιδανική ποσότητα για έναν υγιή ενήλικα.
  10. ΟΧΙ στην υπερβολική ποσότητα αλκοόλ. Όταν βγαίνετε, η στην παρέα που καλείτε στο σπίτι, μη πιείτε πολύ!.. Οι θερμίδες που προσλαμβάνετε εκείνη τη στιγμή, μπορεί να είναι περισσότερες από ένα πλούσιο γεύμα, ενώ στην πραγματικότητα δεν είναι και θρεπτική πηγή ενέργειας.
  11. Μπορείτε να πάτε κόντρα στο χρόνο! Σταματήστε τον για λίγο, με 8ωρο ύπνο και ξεκούραση, λιγότερο άγχος, αλλά και σωστή διατροφή και επαρκή ενυδάτωση.
  12. Happy new year λέμε! Αλλά happy χωρίς χαμόγελο, δε γίνεται!.. ελπίζω με τα παραπάνω να μη χάσατε το χαμόγελό σας!… Χαμογελάστε γιατί κάνει καλό!… και καλή σας χρονιά με υγεία πάνω από όλα!

Σχετικά με τον δημιουργό

Diatrofi.gr | Διαχειριστής

Από τη συντακτική ομάδα της επιστημονικής ομάδας Διατροφή. Σύντομα θα συμπληρωθούν τα συνολικά στοιχεία του δημιουργού.