Καθημερινή Διατροφή

Συμβουλές για Γυναίκες, και όχι μόνο!!!

sss

Με αφορμή τη μέρα της γυναίκας, είναι πραγματικά αξιοθαύμαστο το πόσο πολύ μετράει για τις γυναίκες το πώς φαίνονται, η εικόνα στον καθρέφτη, γενικά η εξωτερική τους εμφάνιση και βεβαίως τα κιλά τους! Πόση σημασία έχει όμως τελικά όλο αυτό? Το να διατηρώ χαμηλό βάρος υποσιτίζοντας το κορμί μου ή ακολουθώντας συνεχώς εξαντλητικές δίαιτες είναι υγιές? Γιατί η ζυγαριά πρέπει να με δείχνει συγκεκριμένα κιλά και να φοράω πάντα το ίδιο νούμερο?

Ξεχάστε τη ζυγαριά! Σημασία έχει μόνο η υγεία! Να τρέφομαι σωστά, τόσο όσο να λαμβάνω επαρκή θρεπτικά συστατικά, βιταμίνες, φυτικές ίνες, να μετριάζω την κατανάλωση καφέ, αλκοόλ και γλυκών. Μην πέφτετε στην παγίδα του μάρκετινγκ, δεν υπάρχουν μαγικές δίαιτες, θαυματουργές κρέμες, ζώνες αδυνατίσματος και επιβίωση στην ασιτία! Ο κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός και πρέπει να σέβεται το μεγαλείο της μοναδικότητάς του! Και βεβαίως «Τρώμε για να ζούμε, δεν ζούμε για να τρώμε». Φροντίστε να αποκτήσετε υγιές διατροφικές συνήθειες που θα υιοθετήσουν και τα παιδιά σας αλλά και όσοι ζουν μαζί σας και μάθετε να αγαπάτε τον εαυτό σας και το σώμα σας.

  • Τρώω πάντοτε πρωινό. Εξασφαλίζω μια καλή πηγή πρωτεΐνης, φρέσκιας τροφής και υδατάνθρακα (γιαούρτι με βρώμη, μήλο + κανέλα ή ψωμί σικάλεως με τυρί + ντομάτα). Η παράλειψη πρωινού οδηγεί σε διαταραχή στο μεταβολισμό γλυκόζης και πιθανών μεγαλύτερη κατανάλωση τροφής στα υπόλοιπα γεύματα στη μέρα.
  • Τρώω μικρά και συχνά γεύματα. Τρία κύρια γεύματα (καλό πρωινό, μεσημεριανό και ελαφρύ βραδινό) και δύο μικρά ενδιάμεσα γεύματα (ξηροί καρποί με φρούτο).
  • Συνοδεύω το φαγητό μου πάντα με σαλάτα ή κάποιο λαχανικό έτσι που να κατέχει 50% του πιάτου μου.
  • Καταναλώνω επαρκής ποσότητα νερού περίπου 2L την ημέρα για καλή ενυδάτωση.
  • Τρώω ολικής αλέσεως δημητριακά ή σικάλεως όπως παξιμάδια, ψωμί, μακαρονοειδή, κριτσίνια αλλά και προϊόντα βρώμης και αποφεύγω άσπρα ζυμαρικά
  • Μειώνω την κατανάλωση καφέ και αλκοόλ καθώς και αναψυκτικών ή ζαχαρούχων χυμών.
  • Τρώω γλυκά με μέτρο. Για τη λιγούρα μπορώ να δοκιμάσω εναλλακτικές όπως: γιαούρτι με μέλι ή γλυκό του κουταλιού, αναρή με χαρουπόμελο, φοινίκια με καρύδια, μπισκότα με βρώμη και κακάο, μαύρη σοκολάτα με αμύγδαλο, παστέλι, φυστικοβούτυρο σε φρυγανιά ολικής + χαρουπόμελο ή φρούτα.
  • Αποφεύγω το τηγάνισμα.
  • Εμπλουτίζω τη διατροφή μου με καλά λιπαρά όπως λιπαρά ψάρια, αβοκάντο, ξηροί καρποί ανάλατοι, ελιές, ελαιόλαδο.
  • Υιοθετώ μια ισορροπημένη διατροφή και δεν αποκλείω τρόφιμα ή ομάδες τροφίμων, έχω ποικιλία στη διατροφή μου και πειραματίζομαι στην κουζίνα με νέες υγιεινές συνταγές!
  • Βάζω την άσκηση στη ζωή μου! Η τακτική φυσική δραστηριότητα προσφέρει πολλά οφέλη στην υγεία, καθώς ενεργοποιεί το μεταβολισμό και το μυϊκό τόνο και επιδρά στην ψυχική υγεία και στην υγεία των οστών.

Σχετικά με τον δημιουργό

Ραφαέλα Μακρή Διαιτολόγος-Διατροφολόγος

Η Ραφαέλα Μακρή είναι Διαιτολόγος Διατροφολόγος απόφοιτος του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου Αθηνών το 2013. Κατάγεται από την όμορφη Πάφο της Κύπρου. Από το 2015 δραστηριοποιείται στην Πάφο στο διαιτολογικό της γραφείο που βρίσκεται στο γυμναστήριο "DinamicoPersonal Training". Παράλληλα ασχολείται με το Personal και Group training, έχοντας πιστοποίηση της Base Training Αθηνών. Έχει κάνει πρακτική άσκηση στα νοσοκομεία Ναυτικό Νοσοκομείο Αθηνών Ν.Ν.Α. καθώς και στο Γ.Ν.Ε. Θριάσιο στην Ελευσίνα και στην εταιρεία "UNILEVER-Ελαίς". Υπήρξε πρωταθλήτρια σε Ελλάδα και Κύπρο στο στίβο, στα 100 μέτρα με εμπόδια και λατρεύει τις αθλητικές δραστηριότητες, καθώς και τον εθελοντισμό. Μέλος του Παγκύπριου Συνδέσμου Διαιτολόγων- Διατροφολόγων.