Καθημερινή Διατροφή

ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ ΧΤΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ

Η Διατροφολόγος Ιωάννα Ζαχράν προτείνει τις τροφές που σε βοηθούν στη μείωση του λίπους. Μπορεί κάποιος να χάνει κιλά και λίπος τρώγοντας ? Μα φυσικά! Κάνοντας τις κατάλληλες επιλογές στα τρόφιμα. Και όχι με τη δίαιτα. Ποια δίαιτα ? Για ποια δίαιτα μου μιλάς ? Δε μου αρέσει αυτή η λέξη. ΔΙΑΤΡΟΦΗ! Διατροφή μόνο με νόστιμες , υγιεινές και γεμάτες θρεπτικές ουσίες τροφές

Για να έχεις την επιθυμητή απώλεια βάρους και λίπους φρόντισε να έχεις γύρω σου τις παρακάτω τροφές:

Αυγό. Πλούσιο σε πρωτεΐνες, υγιεινά λίπη και σας χορταίνει. Αποτελεί εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης υψηλής ποιότητας.Κ όσο για το μύθο της χοληστερίνης ήρθε η ώρα να το ξεπεράσουμε. Η διαιτητική χοληστερίνη δεν έχει καμία σχέση με την χοληστερίνη του αίματος. Η καλύτερη τροφή για κάποιον που επιθυμεί να χάσει βάρος σε πρωτεΐνες, υγιεινά λίπη και μπορεί να σας κάνει να αισθάνεστε πλήρης με ένα πολύ χαμηλό ποσό θερμίδων. Δοκιμάστε λοιπόν να ξεκινάτε την ημέρα σας βάζοντας αυγό στο πρωινό σας για να έχετε ενέργεια και να διευκολύνετε τη διαδικασία απώλειας βάρους

Σολομός. Γεμάτος πρωτεΐνες και ω-3 λιπαρά οξέα τα οποία είναι απαραίτητα για τη διάσπαση του λίπους στο σώμα μας. Σας κρατάει χορτάτους. Ανήκει στα λιπαρά ψάρια. Στην ίδια κατηγορία ανήκουν ο τόνος, το σκουμπρί, η πέστροφα, οι σαρδέλες και οι ρέγγες.

Λαχανικά & φρούτα. πλούσια σε φυτικές ίνες αυξάνουν τον κορεσμό και μειώνουν την απορρόφηση του διατροφικού λίπους. Τα μήλα είναι από τα λίγα φρούτα που περιέχουν πηκτίνη, η οποία επιβραδύνει την πέψη και προωθεί το αίσθημα πληρότητας, σύμφωνα με μια μελέτη. Το μπρόκολο περιέχει μια ουσία που ονομάζεται φυτοθρεπτική σουλφοραφάνη, η οποία διεγείρει ένα ένζυμο που κάνει τα λιπώδη σας κύτταρα να συμμετέχουν στην καύση λίπους.

Αβοκάντο. Ανήκει στην ομάδα των φρούτων και έχει γίνει η τροφή που όλοι έχουμε αγαπήσει. Το “καλό” λίπος στο αβοκάντο συμβάλλει στην καύση του λίπους. Πλούσιο σε L- καρνιτίνη, ένα αμινοξύ που συμμετέχει στο μεταβολισμό του λίπους. Έχει ιδιαίτερα υψηλή περιεκτικότητα σε μονοακόρεστα λιπαρά οξέα, τα οποία έχουν αντιφλεγμονώδη ιδιότητες, βελτιώνουν την ευαισθησία στην ινσουλίνη με αποτέλεσμα να συμβάλλουν στη μείωση του κοιλιακού λίπους.

Νιφάδες βρώμης Οι νιφάδες βρώμης χωρίς ζάχαρη αυξάνουν το αίσθημα της πληρότητας και μειώνουν την επιθυμία για φαγητό.

Γιαούρτι. Άλλο ένα εξαιρετικό γαλακτοκομικό προϊόν χάρη στην υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτείνες. Περιέχει προβιοτικά βακτήρια που μπορούν να βελτιώσουν τη λειτουργία του εντέρου σας

Σπόροι Chia. Απο τα πιο θρεπτικά τρόφιμα στον πλανήτη. Περιέχουν ω-3 λιπαρά οξέα, φυτικές ίνες και πρωτεΐνη. Χαρακτηριστικό τους είναι ότι καταστέλλουν την όρεξη, αυξάνουν το μεταβολισμό

Ξηροί Καρποί Οι ανάλατοι, ωμοί ξηροί καρποί επιταχύνουν τη διαδικασία καύσης των θερμίδων. Αυξάνουν τα επίπεδα της σεροτονίνης, προκαλούν το αίσθημα του κορεσμού και μάς κάνουν να πεινάμε λιγότερο. Άρα συμβάλλουν στο αδυνάτισμα! P.S. Τα Βραζιλιάνικα φιστίκια συντελούν στην καύση του λίπους και βοηθούν στην τόνωση του μεταβολισμού. Επίσης, δεσμεύουν τις τοξίνες που διαφορετικά θα αποθηκεύονταν στα λιποκύτταρά σας και συμβάλλουν στην κυτταρίτιδα κορίτσιααααα μου !!!!

Κανέλα Διατηρεί σταθερά τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα. Για να επωφεληθείτε από το πλεονέκτημά της που είναι η καύση λίπους χρειάζεται να καταναλώνετε τουλάχιστον ένα τέταρτο ενός κουταλάκι του γλυκού κανέλας Ανακατέψτε την κανέλα στον καφέ,  στο τσάι σας ή στο γιαούρτι σας για να προσθέσετε γλυκύτητα, χωρίς την προσθήκη θερμίδων.

Πράσινο τσάι. Συμβάλλει στη διατήρηση του σωματικού βάρους αλλά και προάγει την απώλεια βάρους και την τόνωση του οργανισμού, ενώ βοηθάει στο κάψιμο του κοιλιακού λίπους. Επειδή περιέχει κατεχίνες, ένα είδος φυτοχημικού, μπορεί και επηρεάζει το μεταβολισμό άμεσα.

Καφές Κι όμως το αγαπημένο σας ρόφημα μπορεί όντως να βοηθήσει τον μεταβολισμό σας.Όταν πίνετε καφέ 20 λεπτά πριν την προπόνηση, δρα ως εργογόνο βοήθημα δίνοντάς σας την δυνατότητα να προπονείστε πιο έντονα. Ο σκοπός είναι να τον καταναλώνετε σκέτο χωρίς γάλα, καθώς το γάλα μειώνει την καύση λίπους.

Καυτερές πιπεριές Διάσημες για τη λιποδιαλυτική τους δράση. Λόγω της καψαϊκίνης που περιέχουν, περιορίζουν την όρεξη και επιταχύνουν το μεταβολισμό ελαφρώς, αλλά μόνο για ένα μικρό χρονικό διάστημα.

Χυμός ντομάτας Σε μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο British Journal of Nutrition, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι η κατανάλωση 11 γραμμαρίων χυμού ντομάτας για 20 ημέρες, μείωσε τη συστηματική φλεγμονή σε υπέρβαρες γυναίκες. Ο χυμός τομάτας έχει επίσης αποδειχθεί ότι αυξάνει την αδιπονεκτίνη, μια πρωτεΐνη που βοηθά στην διάσπαση του σωματικού λίπους.

Σχετικά με τον δημιουργό

Ιωάννα, Ανδριάνα Ζαχράν Διαιτολόγος-Διατροφολόγος

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
•Ημερομηνία Γέννησης: 30/11/1989
•Email: ioannaznutr@gmail.com
•Οικογενειακή κατάσταση: Άγαμη

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
•Απόφοιτη Σιβιτανιδείου Σχολής ( 2008 )
•Διπλωματούχος Διατροφής & Διαιτολογίας ( 2016 )

ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ – ΓΝΩΣΕΙΣ Η/Υ
•Αγγλική γλώσσα
•Αραβική γλώσσα
Γερμανική γλώσσα
•Η/Υ: Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint)

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
•Υπάλληλος γραφείου στην γερμανική πολυεθνική Linde , εταιρεία παραγωγής ιατρικών και βιομηχανικών αερίων ( από το 2008 εως και σήμερα )

ΕΡΓΑΣΙΕΣ-ΜΕΛΕΤΕΣ
•Master Practinioner in Eating Disorders and obesity
•Διαφόρων ειδών σεμινάρια επάνω στον τομέα της Διατροφής και Διαιτολογίας.

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ
•Μουσική, Γυμναστική, Μαγειρική

ΣΤΟΧΟΙ
•Επαγγελματική εμπειρία και κατάρτιση επάνω στη διατροφή και διαιτολογία με κάθε δυνατό τρόπο ( Δίπλα σε καταρτισμένους διαιτολόγους – διατροφολόγους, διαφήμιση μέσω διαδικτύου , περιοδικά, διάφορα site , κ.α.. )