Dr Plus - Diatrofi

Συμβουλή της ημέρας

Οι τροφές του…ήλιου!

Βασικά, η διατροφή μας πρέπει να περιέχει τα 4,8 μικρογραμμάρια καροτενοειδών που είναι καθημερινά απαραίτητα για να προστατεύονται το δέρμα και τα μάτια μας. Οι περισσότεροι όμως από εμας, δυστυχώς, δε συμπληρώνουν αυτό τον αριθμό των τόσο χρήσιμων στοιχείων για το δέρμα και τα μάτια μας, εξαιτίας του τρόπου ζωής μας και της δίαιτας που κάνουμε σχεδόν οι περισσότεροι ολόκληρη τη χρονιά. Τώρα όμως το καλοκαίρι είναι ευκολότερο για όλους να καταναλώνουμε καθημερινά πέντε διαφορετικά φρούτα και λαχανικά την ημέρα.
Προσπαθήστε το, λοιπόν!

Ποιές είναι όμως οι τροφές που διευκολύνουν το μαύρισμα και προστατεύουν από τον ήλιο;

Είναι κυρίως τα φρούτα και τα λαχανικά με κόκκινο και πορτοκαλί χρώμα και τα λαχανικά που έχουν σκούρο πράσινο φύλλωμα. Ή με άλλα λόγια, οι ντομάτες, τα καρότα, τα βερίκοκα, το μπρόκολο, το λάχανο, ο μαϊντανός, οι πράσινες σαλάτες, οι ελιές, κ.ά.

Οι παραπάνω τροφές περιέχουν ειδικά χρωστικά που έχουν την ικανότητα να μην καταστρέφονται από τον ήλιο. Κάθε φορά που τις καταναλώνουμε, ευεργετούμαστε από τις ουσίες τους, τα καροτενοειδή, μια δηλαδή «οικογένεια» με 600 διαφορετικά χρωστικά. Όταν οι ουσίες αυτές απορροφηθούν από τον οργανισμό μας, αποθηκεύονται μέσα στο λίπος που βρίσκεται κάτω από το δέρμα και απελευθερώνονται ανάλογα με τις ανάγκες μας. Κατά τη διάρκεια δηλαδή που εκτιθέμεθα στον ήλιο ή σε περιπτώσεις που η επιδερμίδα μας υπόκειται σε κυτταρικό στρες, όπως μόλυνση, κάπνισμα, κ.τ.λ.

Σχετικά με τον δημιουργό

Diatrofi.gr | Διαχειριστής

Από τη συντακτική ομάδα της επιστημονικής ομάδας Διατροφή. Σύντομα θα συμπληρωθούν τα συνολικά στοιχεία του δημιουργού.