Dr Plus - Diatrofi

Καθημερινή Διατροφή

Πως τρώμε σε ένα πάρτυ

Τώρα που καλοκαιριάζει, αυξάνονται και οι προσκλήσεις για διάφορα πάρτυ, γάμους, βαφτίσεις και φιλικές  συγκεντρώσεις. Το άγχος της παραλίας αλλά και τα παραπανίσια κιλά της χρονιά κάνουν πολλούς να ανησυχούν για το αν θα τα καταφέρουν να συγκρατηθούν και να μην φάνε παραπάνω.  Αξίζει, όμως, κάποιος να αρνηθεί μία πρόσκληση για μία γιορτή; Είναι τελικά τόσο δύσκολο κάποιος να συνδυάσει την κοινωνική ζωή με την σωστή διατροφή;

Όλα είναι θέμα στρατηγικής. Οι μεγάλοι μπουφέδες και τα πολύπλοκα τραπέζια  με τα πολλά φαγητά δεν αποτελούν πρόβλημα για αυτούς που ακολουθούν μερικούς απλούς και βασικούς κανόνες διατροφής.

Οι πιο πολλές προσκλήσεις αφορούν βραδινά γεύματα ή πάρτυ. Έτσι λοιπόν, όταν γνωρίζετε ότι κάποιο  βράδυ θα βρεθείτε έξω με φίλους ή σε κάποια συγκέντρωση με φαγητό, καλό είναι το μεσημέρι  να φάτε κάτι ελαφρύ, όπως για παράδειγμα  ένα γιαούρτι  έως 2% λιπαρά με δύο φρυγανιές ή δημητριακά και ένα  φρούτο.  Ή ακόμα καλύτερα μια μικρή σαλάτα με φρέσκα λαχανικά και λίγο άπαχο τυρί.

Στην συγκέντρωση ή στο εστιατόριο θα ξεκινήσετε το φαγητό γεμίζοντας το πιάτο σας με σαλάτα . Αφού παραλείψετε τα φαγητά με κρέμες ή σάλτσες, θα βάλετε στο πιάτο σας μία μικρή ποσότητα (μία δύο κουταλιές και όχι παραπάνω) από 4 διαφορετικά πιάτα, από αυτά που σας αρέσουν. Με αυτόν τον τρόπο θα απολαύσετε ή θα δοκιμάσετε νέες γεύσεις, δεν θα στερηθείτε το φαγητό και δεν θα φάτε παραπάνω ποσότητες.

Προσοχή, στο πιάτο σας δεν είναι ανάγκη να βάλετε ψωμί.
Μην ‘αφιερωθείτε’ ολόψυχα στο φαγητό. Οι γιορτές και τα πάρτυ γίνονται για να βρεθούν οι άνθρωποι μεταξύ τους  και όχι μόνο για να φάνε. Μιλήστε, χορέψτε, κινηθείτε. Έτσι, θα μπορέσετε να απομακρυνθείτε από το φαγητό και ο χρόνος σας θα περάσει ευχάριστα.

Προσπαθήστε να μην πιείτε παραπάνω από ένα-δύο ποτήρια  αλκοόλ. Το αλκοόλ θα σας δώσει πολλές παραπάνω θερμίδες. Αν τα δύο ποτήρια δεν είναι αρκετά τότε προσπαθήστε να πιείτε ενδιάμεσα σε αυτά κάποιο φυσικό χυμό.

Να θυμάστε πάντα, ότι η κοινωνική απομόνωση και η μοναξιά, κατά την διάρκεια  της δίαιτας, είναι κακοί σύντροφοι και πάντα οδηγούν σε παραπάνω φαγητό.
Καλή διασκέδαση!!

Σχετικά με τον δημιουργό

Μαρία Ματράκα / Διαιτολόγος - Διατροφολόγος