Dr Plus - Diatrofi

Snacks Καθημερινή Διατροφή

Μικρά γεύματα για το γραφείο

snacks

Έχει ήδη αρχίσει η επιστροφή στην καθημερινότητα μας…..στη δουλειά…στο γραφείο…καθημερινά προσπαθούμε να φάμε σωστά, να υιοθετήσουμε σωστές συνήθειες διατροφής.

Οι δικαιολογίες είναι πολλές προκειμένου να φάμε λάθος, ειδικά στο χώρο του γραφείου…Δεν προλαβαίνω να πάρω κάτι μαζί μου…Δεν έχω χρόνο να φάω στη δουλειά…Δεν έχω καθαρά χέρια για να φάω…Ξεχνιέμαι λόγω φόρτου εργασίας.

Όμως ας μην ξεχνάμε πως ναι μεν οι δικαιολογίες είναι πολλές μα εξίσου πολλές είναι και οι λύσεις, βασική προϋπόθεση είναι η θέληση και η επιθυμία να φάμε σωστά και εκτός σπιτιού.

Μερικά μικρά γεύματα που μπορούμε να καταναλώσουμε τις ώρες που είμαστε στο γραφείο είναι τα εξής:

  • Σαλάτα εποχής

Σε ένα μπολ από το σπίτι κόβουμε λαχανικά εποχής, προσθέτουμε ελαιόλαδο, χυμό λεμονιού και λίγο αλάτι και απολαμβάνουμε σε ένα από τα διαλείμματα μας.

  • Κρύο σάντουιτς

Μπαγκέτα ολικής με γαλοπούλα, κατίκι Δομοκού, αγγούρι, μαρούλι, ντομάτα, ελιές. Μπορούμε να το ετοιμάσουμε από το σπίτι ή ακόμα και να το παραγγείλουμε από έξω.

  • Αραβική πίτα

Αραβική πίτα ή τορτίγια με κοτόπουλο βραστό ψιλοκομμένο, γραβιέρα, κατίκι Δομοκού, αγγούρι, μαρούλι.

  • Γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά

Σε ένα γυάλινο βαζάκι βάζουμε γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά, μουσκεμένους ξηρούς καρπούς, φρούτα αποξηραμένα, σταφύλι, γλυκό του κουταλιού, κανέλα.

  • Σπιτική τυρόπιτα
  • Ομελέτα με 2 αυγά, βρώμη, ψιλοκομμένα λαχανικά, γραβιέρα
  • Σαλάτα με πλιγούρι

Σε ένα μπολ βάζω κομμένη ντομάτα, αγγούρι, κρεμμύδι φρέσκο, λιναρόσπορο, μουσκεμένο πλιγούρι, μαϊντανό, άνηθο, γραβιέρα , λίγο ελαιόλαδο, βαλσαμικό ξύδι και απολαμβάνω στην πρώτη ευκαιρία.

  • Κρητικό παξιμάδι με τριμμένη ντομάτα, πίκλες, ελαιόλαδο, φέτα με χαμηλά λιπαρά.
  • Τοστ με ψωμί ολικής, γαλοπούλα  βραστή, κατίκι Δομοκού, μαρούλι, ντομάτα.
  • Κρύο γάλα με χαμηλά λιπαρά με βρώμη ολικής άλεσης, μουλιασμένους ξηρούς καρπούς, δαμάσκηνα αποξηραμένα, μέλι, λιναρόσπορο, κανέλα

Οι παραπάνω προτάσεις είναι γρήγορες, μπορούν να ετοιμαστούν από την παραμονή το βράδυ και την ώρα της κατανάλωσης να προσθέσουμε το αλάτι ή το γάλα όπου χρειάζεται και κυρίως την καλή μας διάθεση.

Ας αποδεχτούμε επιτέλους ότι το να φάω σωστά στο χώρο του γραφείου δεν είναι δύσκολο, λίγη φαντασία απαιτεί και θέληση. Καλή επιτυχία!

Σχετικά με τον δημιουργό

Σπυριδούλα Νικομάνη / Διαιτολόγος-Διατροφ...

Διαιτολόγος Διατροφολόγος