Φυσικά...Βιολογικά

Κουάκερ (Porridge) Βρώμης Χωρίς Γλουτένη

Γράφτηκε απο Administrator

“Πολύτιμο και ιδανικό για πολλές χρήσεις”

Από τότε που εισάγαμε τη βρώμη στη διατροφή μας, το κουάκερ βρώμης έγινε πολύτιμο συστατικό στην κουζίνα μας!

Το Κουάκερ Βρώμης αποτελεί για πολλούς μια εύκολη λύση για να αντλήσουμε τα οφέλη της βρώμης, καθώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί ποικιλοτρόπως.

Το Κουάκερ Βρώμης Χωρίς Γλουτένη της Amisa είναι ένα από τα πιο «αυθεντικά» κουάκερ βρώμης, αφού αποτελείται από 100% βρώμη ολικής άλεσης βιολογικής γεωργίας, η οποία δοκιμάζεται σε μικρές παρτίδες για την ύπαρξη γλουτένης χρησιμοποιώντας τη μέθοδο ELISA. Είναι χωρίς γλουτένη, χωρίς ζάχαρη, χωρίς αλάτι, κατάλληλη για όλους!

Η βρώμη έχει υψηλή περιεκτικότητα σε διαλυτές φυτικές ίνες που βοηθούν στη σταθεροποίηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα και επιβραδύνουν την πέψη παρατείνοντας την απορρόφηση των υδατανθράκων. Η υψηλή πρόσληψη φυτικών ινών μπορεί επίσης να συμβάλλει στη μείωση της χοληστερόλης του αίματος, στην καλή λειτουργία της πέψης και την καλή λειτουργία του εντέρου.

Το Κουάκερ Βρώμης είναι ένας υγιεινός τρόπος για να ξεκινήσετε τη μέρα σας, ενώ μπορεί να ενσωματωθεί σε κάθε γεύμα! Κάποιες ιδέες για να καταναλώσετε το Κουάκερ Βρώμης Χωρίς Γλουτένη της Amisa είναι οι εξής:

  • Ωμό με παγωμένο γάλα, ιδανικό για μικρούς και μεγάλους
  • Με ζεστό γάλα, μέλι και κανέλα για ένα δυναμωτικό πρωινό
  • Στο γιαούρτι μαζί με φρούτα, ξηρούς καρπούς και μέλι για ένα χορταστικό σνακ
  • Σε smoothies με υλικά της προτίμησης σας
  • Σε σαλάτες λαχανικών και φρουτοσαλάτες
  • Για να φτιάξετε γευστικές σπιτικές μπάρες δημητριακών και μπισκότα γεμάτα ενέργεια και θρεπτικά συστατικά χωρίς συντηρητικά και πρόσθετες ουσίες, προσθέτοντας ξηρούς καρπούς, αποξηραμένα φρούτα, σοκολάτα και υλικά που σας αρέσουν
  • Για να φτιάξετε κέικ, μηλόπιτες και επιδόρπια σε πιο υγιεινή εκδοχή, αντικαθιστώντας μέρος της συνταγής με κουάκερ αντί για αλεύρι
  • Χρήση για γαλέτα αντί για τριμμένη φρυγανιά στα μπιφτέκια ή τα κεφτεδάκια
  • Χρήση για πανάρισμα κρεάτων ή ψαριών
  • Για την παρασκευή pancakes, ανακατεύοντας ασπράδια αυγού με λίγο γάλα και κουάκερ και χρησιμοποιώντας αντικολλητικό τηγάνι, προσθέτοντας μέλι, μαρμελάδα ή σοκολάτα και ξηρούς καρπούς
  • Για να φτιάξετε porridge βρώμης, προσθέτοντας 50 γρ. βρώμης Amisa σε ένα κατσαρολάκι με 350 ml γάλα ή νερό και προαιρετικά λίγο αλάτι. Σιγοβράστε για 4-5 λεπτά ανακατεύοντας ανά διαστήματα και σερβίρετε!

Δείτε Περισσότερα Εδώ

Σχετικά με τον δημιουργό

Administrator