Άσκηση

Θέλω να αρχίσω γυμναστική αλλά δεν το αποφασίζω

%ce%b1%ce%b1

Ο υγιεινός τρόπος ζωής δεν είναι εύκολος. Για ορισμένους ανθρώπους βέβαια αυτό έρχεται αβίαστα ,αλλά για άλλους αυτό είναι πολύ δύσκολο και επίπονο. Θα σας δώσω ορισμένες συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να ξεπεράσετε αυτή την αναβλητικότητα σας. Σκέφτεστε το γυμναστήριο, το crossfit, το τρέξιμο και αισθάνεστε απέχθεια?

Σας αναφέρω λόγους για να σηκωθείτε από τον καναπέ και να αρχίσετε την τακτική άσκηση.

1. Εάν έχετε περισσότερα κιλά θα τα δείτε να σας εγκαταλείπουν χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια. Είναι γνωστό ότι με την άσκηση καταναλώνουμε θερμίδες και αυξάνουμε τον μεταβολισμό μας. Αυτό όμως που δεν έχουμε υπόψη μας, είναι ότι όταν ασκούμαστε, ακούσια αρχίζουμε να προσέχουμε την διατροφή μας. Έτσι το όφελος είναι διπλό , γιατί χάνουμε κιλά και βελτιώνουμε την υγεία μας.

2. Θα βελτιωθεί η μνήμη σας. Η σκέψη σας μετά την άσκηση θα είναι πιο καθαρή γιατί το μυαλό σας θα προσλάβει περισσότερο οξυγόνο.

3. Θα έχετε καλύτερη στάση σώματος. Η καλή στάση σώματος μας βοηθά στην καθημερινότητα μας, στην εργασία μας, στην βόλτα μας, στην οδήγηση, στο παιχνίδι με τα παιδιά μας.

4. Θα ενισχυθεί η αυτοεκτίμησή σας. Προφανώς η άσκηση μπορεί να βελτιώσει την εμφάνισή σας η οποία θα βελτιώσει την αυτοεκτίμησή σας, αλλά παράλληλα θα νιώσετε πιο ολοκληρωμένοι ως προσωπικότητα.

5. Η άσκηση είναι αγχολυτική. Δυστυχώς το άγχος έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας, είτε πρόκειται για περιστασιακό, είτε για χρόνιο πρόβλημα. Το άγχος μπορεί να προκαλέσει τον όλεθρο στο μυαλό και στο σώμα μας. Η άσκηση είναι το αντίδοτο που μπορεί να κερδίσει αυτόν τον ύπουλο πόλεμο.

6. Θα έχετε καλύτερο ύπνο. Μελέτες έχουν δείξει ότι η τακτική άσκηση, μας βοηθά να κοιμόμαστε καλύτερα και πιο ήρεμα. Η ώρα βέβαια της άσκησης δεν πρέπει να είναι λίγο πριν τον ύπνο γιατί μπορεί να φέρει τα αντίθετα αποτελέσματα.

7. Θα έχετε καλύτερο sex. Έρευνες έχουν δείξει ότι επειδή η άσκηση βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος , οι επιδόσεις στο sex είναι καλύτερες.

8. Θα έχετε περισσότερη ενέργεια. Η ενέργειά σας μπορεί να εξαντλείται κατά τη διάρκεια της άσκησης, αλλά μετά θα αισθάνεστε μεγάλη ενέργεια καθ΄όλη την διάρκεια της μέρας.

9. Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα. Οι άνθρωποι που ασκούνται τακτικά, έχουν τις μισές πιθανότητες να αρρωστήσουν σε σχέση με τους υπόλοιπους.

10. Αυξάνει το όριο ζωής. Μια πρόσφατη μελέτη έδειξε ότι το προσδόκιμο ζωής βελτιώνεται με την άσκηση , τόσο όσο και η διακοπή του καπνίσματος.

11. Θα είστε απλά πιο χαρούμενοι και ευτυχισμένοι. Με απλά λόγια αυτός είναι και ο στόχος της ζωής μας.

Σχετικά με τον δημιουργό

Δήμος Διπλάρης ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Εκπαίδευση
‐Γυμναστής απόφοιτος Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Ειδικότητα πετοσφαίριση με βαθμό Άριστα.
‐Μεταπτυχιακό στην Αθλητιατρική και την Τραυματιολογία.
‐Πτυχίο ναυαγοσωστικής
‐Πτυχίο ΚΑΡΠΑ (Καρδιοαναπνευστική Αναζωογόνηση)
Επαγγελματική εμπειρία
2015-2016 Συμμετοχή στην ανάπτυξη και οργάνωση του γυμναστηρίου STYDIO 53 στο Μέτς.
2014-2016 Εξατομικεϋμένη προπόνηση ανάλογα με τις απαιτήσεις του ασκούμενου
2012-2014 Συμμετοχή στην ανάπτυξη φυσιολατρικού και ορειβατικού τουρισμού στον Ταϋγετο.
2000‐2012 Ιδιοκτήτης της ATHLOS Αθήνα‐Ιωάννινα‐Σπάρτη, εταιρείας οργάνων γυμναστικής και αθλητικών ειδών.
2010 Συνεργασία με το L.A. Fitness North Miami
1998‐2000 Διευθυντής προσωπικού στα κέντρα αδυνατίσματος και διαιτολογίας MEDI JEUNESSE Νέας Ερυθραίας.
Υπεύθυνος λειτουργίας γυμναστηρίων PALESTRA
Υπεύθυνος προμήθειας αναλωσίμων και δημιουργίας προγραμμάτων γυμναστικής στον τομέα της μυϊκής ενδυνάμωσης
Γυμναστής στο ξενοδοχείο SANTA MARINA‐MYKONOS
1997‐1998 Διευθυντής πωλήσεων στα κέντρα αδυνατίσματος ΠΡΙΝΟΥ
1997 Παρουσιαστής προγράμματος γυμναστικής σε τηλεοπτική εκπομπή της ΝΕΤ
1997 Προσωπικός γυμναστής της Κάτιας Ζυγούλη για την ανάδειξή της ως
Playmate 1997
1997 Προσωπικός γυμναστής της Ισαβέλλας Δάρρα για την ανάδειξή της
ως Μις Ευρώπη 1997
1995‐1997 Εργασία στην εταιρεία TASTE and DIET ως υπεύθυνος της ομάδας
διαιτολογικής παρακολούθησης εκατοντάδων ανθρώπων με σκοπό
την απώλεια βάρους.
Ξένες γλώσσες
Αγγλική γλώσσα καλή γνώση
Γνώσεις Η/Υ
Windows (XP/Vista/7/8
Microsoft Office (Word/Excel/Internet‐Web browser)
Συμμετοχές
‐Σύμβουλος ομάδας Αντιμετώπισης Φυσικών Καταστροφών Λακωνίας.
‐Σύμβουλος ποδοσφαιρικής ομάδας Ιωαννίνων
‐Μέλος αθλητικού και ορειβατικού συλλόγου φίλοι βουνού Ταϋγέτου.
‐Παρουσίαση με θέμα «κακώσεις στο χώρο του γυμναστηρίου»
στο 1ο Διεθνές Συνέδριο Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
‐Παρουσίαση με θέμα «το σύνδρομο της υπερπροπόνησης»
στο 1ο Διεθνές συνέδριο Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
‐Παρουσίαση με θέμα «τα αναβολικά στον αθλητισμό» στο 2ο Διεθνές συνέδριο
Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.