Dr Plus - Diatrofi

Άσκηση

Ασκήσεις χαλάρωσης στο γραφείο

Οι πόνοι στη μέση που προκαλούνται από τη διάταση των μυών μπορούν να καταπολεμηθούν αποτελεσματικά κάνοντας ασκήσεις ανα τακτά διαστήματα μετά από πολλές ώρες καθιστικής δραστηριότητας. Οι κατάλληλες εκτάσεις stretching και οι ασκήσεις χαλάρωσης και ενδυνάμωσης θα πρέπει να ενταχθούν στο καθημερινό πρόγραμμα του γραφείου.

Οι ακόλουθες δοκιμασμένες ασκήσεις stretching έχουν αποδειχθεί αποτελεσματικές για την πρόληψη της μυϊκής έντασης.

Πριν τις ασκήσεις θα πρέπει να συνειδητοποιήσουμε το σώμα μας ώστε να βοηθηθούμε να καθόμαστε σε μία ευθυτενή στάση.

Οι ασκήσεις που επαναλαμβάνονται τρείς με πέντε φορές την ημέρα, κάντε τις ασκήσεις αργά, αυξήστε την ένταση αργά μέχρι το μάξιμουμ παραμείνετε έτσι 3-5 δευτερόλεπτα και μετά χαλαρώστε αργά. Προσέχετε την αναπνοή σας.

Σχετικά με τον δημιουργό

Κατερίνα Πέτσου Καθηγήτρια φυσικής αγωγής