Dr Plus - Diatrofi

Άσκηση

Πως κατάφερα να μην πω όχι στην άσκηση

Είναι ευρέως γνωστές οι συστάσεις για τη σωματική δραστηριότητα όπως επίσης και τα οφέλη της που αφορούν τόσο στη σωματική όσο και στην ψυχική μας υγεία.  Δεν έχω σκοπό όμως να αναφερθώ σε κανένα από όλα αυτά. Άλλωστε,  ο καθένας μπορεί να ψάξει στο διαδίκτυο με το κλειδί αναζήτησης «οφέλη της άσκησης» και θα έχει υλικό να διαβάζει για τα επόμενα χρόνια της ζωής του.

Τίποτα από όσα διάβασα δεν ήταν αρκετό για να με κάνει να ασχοληθώ συστηματικά με την άσκηση. Θα μου πεις, τι πιο σπουδαίο πράγμα από την υγεία. Συμφωνώ, με την προϋπόθεση ότι την έχεις χάσει. Η πρόληψη είναι καλύτερη από κάθε είδους θεραπεία, θα συμφωνήσω. Αλλά ας είμαστε ειλικρινείς: Κανένας δεν είναι διατεθειμένος να δαπανήσει ενέργεια για να αποκτήσει κάτι που ήδη έχει.

Θα μου πεις τι πιο όμορφο αισθητικά να έχεις ένα ωραίο γυμνασμένο σώμα. Θα συμφωνήσω και σ΄αυτό, με την προϋπόθεση ότι δεν θα κάνω κάτι που βαριέμαι, που με κουράζει και μου σπαταλάει χρόνο.

Αυτό που χρειάζομαι είναι ένα είδους άσκησης που να το κάνω κάθε μέρα, να μην πρέπει να το θυμάμαι, να μην το βαριέμαι όταν το κάνω και να μην μπορώ να πω όχι. Να είναι δηλαδή τόσο εύκολο έτσι ώστε όταν έρθει η ώρα να το κάνω να ντρέπομαι να βρω δικαιολογία για να το αποφύγω.

Εδώ και ένα μήνα λοιπόν, κάθε μέρα παίρνω 10 κάμψεις. Το κάνω κάθε πρωί ανάμεσα στον χρόνο που χρειάζεται ο  υπολογιστής μου για να ανοίξει. Συνδύασα, εν ολίγοις, μία δραστηριότητα που κάνω κάθε μέρα (άνοιγμα υπολογιστή) με μια επιθυμητή συμπεριφορά (σωματική άσκηση) που είναι τόσο εύκολη ώστε δεν μπορώ να πω όχι.

Και πάλι θα μου πεις: Δέκα κάμψεις τι διαφορά μπορούν να κάνουν; Δέκα κάμψεις την ημέρα είναι 300 κάμψεις τον μήνα και 3,650 επαναλήψεις τον χρόνο. Δεν ξέρω πως θα είναι στο τέλος του χρόνου, ξέρω όμως ότι στον πρώτο μήνα αισθάνομαι τόσο διαφορετικά που μπαίνω στον κόπο να το μοιραστώ μαζί σας.

Αν επιθυμείς να βάλεις  και εσύ την άσκηση στην καθημερινότητα σου θυμήσου να συμπεριλάβεις δύο πράγματα:

Πρώτον, μια συμπεριφορά που κάνεις κάθε μέρα (άνοιγμα υπολογιστή, πλύσιμο δοντιών, τουαλέτα, ντύσιμο, παπούτσια, χτένισμα, έλεγχος μηνυμάτων, τα παιδιά από το σχολείο,  πείνα, δίψα κλπ) και

Δεύτερον,  οποιαδήποτε άσκηση θα σου είναι αδύνατον να  αρνηθείς ( δέκα κάμψεις, δέκα κοιλιακούς, δέκα βαθιά καθίσματα, δέκα έλξεις, δέκα επαναλήψεις με λάστιχο γυμναστικής ξεκινώντας από τη μυϊκή ομάδα που σου αρέσει, δέκα φορές ανοίγματα χέρια – πόδια κλπ)

Ποιος είναι λοιπόν ο δικός σου συνδυασμός που θα σου είναι αδύνατον να πεις όχι;

Σχετικά με τον δημιουργό

Αντρέας Κωνσταντίνου / Διαιτολόγος-Διατροφ...

Δαιτολόγος Διατροφολόγος