Dr Plus - Diatrofi

Άσκηση

Το πρόγραμμα διατροφής της κορυφαίας τενίστριας Serena Williams

Γράφτηκε απο Administrator

Instagram: @wta

Η Serena Williams είναι από αυτές τις αθλήτριες που δε χρειάζονται πολλές συστάσεις. Η γυναίκα που θεωρείται από πολλούς ως η καλύτερη τενίστρια όλων των εποχών, έγινε μητέρα το 2017 και μετά από αυτό όχι μόνο επέστρεψε στα γήπεδα, αλλά κατάφερε να βρίσκεται στο Νο8 της παγκόσμιας κατάταξης (WTA) αυτή τη στιγμή. Κάτοχος 23 τίτλων Grand Slam στο μονό και 14 στο διπλό γυναικών, αποτελεί το σύγχρονο μύθο του αθλήματος. Και στα 38 της χρόνια καταφέρνει ακόμα να κερδίζει τις εντυπώσεις…

Με προσωπικό «αγαπημένο» της το Αυστραλιανό Όπεν, το οποίο έχει κατακτήσει 7 φορές, το επόμενο Όπεν στο οποίο κατέχει τους περισσότερους τίτλους (6) είναι το Αμερικάνικο. Στις 19 Αυγούστου ξεκίνησαν τα προκριματικά για το τουρνουά της Νέας Υόρκης και το στοίχημα της bwin για το US Open γυναικών δείχνει και αυτή τη χρονιά κορυφαίο φαβορί τη Serena Williams. O τελικός της διοργάνωσης θα διεξαχθεί στις 7 Σεπτεμβρίου, ενώ τα προγνωστικά καταδεικνύουν τις Χάλεπ και Οσάκα επόμενες επικρατέστερες για τον τίτλο.

Πώς καταφέρνει λοιπόν η Williams να αποτελεί κορυφαίο φαβορί στα 38 της χρόνια; Η απάντηση βρίσκεται στο πρόγραμμα εξάσκησης και διατροφής που ακολουθεί, κάνοντας καθημερινά πολύ σκληρή δουλειά. Η Serena, πρόσφατα μητέρα ενός κοριτσιού, ακολουθεί πρόγραμμα αυστηρής χορτοφαγίας και ωμοφαγίας (raw vegan) και φυσικά εντατικό πρόγραμμα γυμναστικής. Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότεροι αθλητές στρέφονται προς τη vegan διατροφή, προς κατάρριψη κάθε μύθου ότι ένας αυστηρά χορτοφάγος δε μπορεί να «χτίσει» αθλητικό σώμα. Η Williams αποφάσισε να ακολουθήσει αυτό το μοντέλο διατροφής, αρχικά προς συμπαράσταση της αδερφής της Venus, η οποία το 2011 διαγνώστηκε με σπάνιο αυτοάνοσο νόσημα και ξεκίνησε την αυστηρή χορτοφαγία.

Ειδικά κατά την αγωνιστική σεζόν, η κορυφαία τενίστρια ακολουθεί αυτή τη διατροφή, αφού της δίνει όλη την απαραίτητη ενέργεια που χρειάζεται για τις κορυφαίες της επιδόσεις. Σε συνδυασμό με κάποια συμπληρώματα διατροφής και πρωτεΐνη υπό τη μορφή κρέατος σε σπάνιες περιπτώσεις, η Serena καταφέρνει να κρατάει την αθλητική φιγούρα μιας πρωταθλήτριας.

Η διατροφή βέβαια συνδυάζεται και με την αντίστοιχη προπόνηση σε καθημερινή βάση. Καθώς η ίδια δε συμπαθεί πολύ το γυμναστήριο, ο προπονητής της της έχει φτιάξει ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα εξάσκησης, το οποίο αποβλέπει στη βέλτιστη αντοχή, τη μεγαλύτερη ευλυγισία και την εύρυθμη λειτουργία του μυϊκού συστήματος. Οι ασκήσεις που κάνει στην καθημερινή προπόνηση της η Serena  χωρίζονται σε 3 βασικές κατηγορίες του σώματος: στα χέρια, τους γλουτούς και τον κορμό/πόδια.

Μερικά παραδείγματα αυτών των ασκήσεων είναι τα βάρη με καθίσματα, η σανίδα και οι επιτόπιες ασκήσεις ποδηλάτου.

Η πολυπράγμων αθλήτρια, εκτός από το τένις, είναι έμπρακτα υποστηρίκτρια της γυναικείας επιχειρηματικότητας, καθώς με την εταιρία της Serena Ventures, ενισχύει τις ευκαιρίες σε γυναίκες ιδρύτριες διαφορετικών εταιριών. «Η Serena Ventures επενδύει σε εταιρείες που αγκαλιάζουν τη διαφορετικότητα στην ηγεσία, την ατομική ενδυνάμωση, τη δημιουργικότητα και τις ευκαιρίες», δήλωσε η τενίστρια.

Μια πληθωρική προσωπικότητα, η απίστευτη Serena Williams φαίνεται να είναι το απόλυτο role model, ως αθλήτρια αλλά και ως γυναίκα.

Σχετικά με τον δημιουργό

Administrator