Dr Plus - Diatrofi

Άσκηση

Άσκηση στην Θάλασσα

Έχετε πάει διακοπές ή μένετε κοντά στην θάλασσα; Και στις 2 περιπτώσεις είστε τυχεροί! Θέλετε να δοκιμάσετε κάτι διαφορετικό ή απλά να μην χάσετε την προπόνηση σας επειδή παραμείνατε σε μια παραλία; Για οποιονδήποτε λόγο και αν αποφασίσατε να γυμναστείτε στην παραλία… πολύ καλά κάνατε. Η παραλία σε συνδυασμό με την θάλασσα και την άμμο μπορείτε να γυμναστείτε άψογα και σε όσο υψηλή ένταση θέλετε.

Σκουπίζοντας την τελευταία άμμο από τα χέρια μου και κάνοντας ένα ντους στο beach bar, βρίσκομαι ακριβώς μετά από μια προπόνηση σε παραλία με 12 από τους ανθρώπους που γυμνάζω.

Πρόκειται για ένα από τα ομορφότερα πράγματα που έχω κάνει. Βλέπω ανθρώπους να γυμνάζονται σαν μικρά παιδιά που παίζουν στην άμμο. Χαμογελούμε και δεν έχουμε δύναμη να τρέξουμε άλλο. Η αίσθηση του νερού και της μαλακής άμμου στα πόδια μας, απλά πλαταίνει το χαμόγελό μας.

Ας δούμε όμως τι μπορεί να κάνει την θάλασσα και την άμμο 2 πολύ χρήσιμα εργαλεία για προπόνηση.

Εύκολο τρέξιμο στην άμμο…

Διάλεξε μία πορεία κοντά στο νερό, στην βρεγμένη άμμο. Είναι πολύ πιο μαλακό από την άσφαλτο και πολύ καλύτερο για τις αρθρώσεις σου. Μην ξεχνάς όμως ότι πρόκειται για πιο προχωρημένο επίπεδο άσκησης. Προσπάθησε να είναι όσο το δυνατόν πιο ίσια η επιφάνεια και φόρα τα αθλητικά σου παπούτσια.

Δύσκολο τρέξιμο στην άμμο…

Για να δυσκολέψεις τα πράγματα και να νιώσεις να γυμνάζονται μύες που ούτε έχεις γνωρίσει, επέλεξε να τρέξεις σε στεγνή άμμο που βουλιάζει όταν τρέχεις. Φρόντισε να έχεις κάνει ζέσταμα στα πόδια σου και στις ποδοκνημικές σου αρθρώσεις και μην το παρακάνεις. Τρέξε για λίγο και μετά περπάτα, έπειτα ξανά το ίδιο. Έτσι θα αφήνεις τα πόδια σου να παίρνουν μια ανάσα από το ”κάψιμο” των μυών σου…

Κολύμπι στην Θάλασσα…

Το κολύμπι στην θάλασσα είναι μια πολύ όμορφη πρόταση για άσκηση αρκεί να αντιληφθεί κανείς ότι δεν βρίσκεται στο προστατευμένο περιβάλλον μιας πισίνας. Δεν πρέπει να απομακρυνόμαστε από την παραλία, επιλέγοντας να κολυμπάμε κατά μήκος της ακτής και όχι μπρος τα μέσα. Δεν περιμένουμε να εξαντληθούμε για να σταματήσουμε γιατί υπάρχει και η επιστροφή στην ακτή. Προσπαθούμε να είμαστε υπό το βλέμμα κάποιου ναυαγοσώστη τον οποίο και ρωτάμε αν δεν έχουμε ξανακολυμπήσει στην ίδια θάλασσα για τυχόν ρεύματα ή ιδιομορφίες της περιοχής. Αν δεν υπάρχει ναυαγοσώστης και αποφασίσετε να κολυμπήσετε στο άγνωστο, έστω ας είστε υπό την εποπτεία κάποιου φίλου που θα είναι στην ακτή.

Να κάνουμε PUSH UPS…

Το ομώνυμο άσμα έχει πλήρη εφαρμογή στην παραλία. Ασκήσεις όπως τα push ups, κοιλιακοί, ημικαθίσματα και προβολές μπορούν να εκτελεστούν και να αποτελέσουν κομμάτι μιας ολοκληρωμένης προπόνησης. Μόνα τους ή ως μέρος μιας κυκλικής προπόνησης θα σας οδηγήσουν στους τέλειους γλουτούς του Hollywood.. Φυσικά και μετά από ζέσταμα και με σωστή τεχνική.

Νεροτρεξίματα…

Απίστευτο και καταπληκτικό. Δεν θα πιστεύετε στα … πνευμόνια σας. Σε ρηχό νερό το πολύ μέχρι ψηλά στις γάμπες σας, ξεκινήστε αργό ή γρήγορο τρέξιμο. Η αντίσταση του νερού θα σας κάνει να νιώσετε πως είναι μια απόβαση σε παραλία και γιατί τα κορμιά των κομάντο είναι πάζλ. Συνδυασμός ειδικά από τα παραπάνω μπορεί να μας δώσει μια προπόνηση όπου ο μεταβολισμός σας θα πάρει …φωτιά!

Beach sports…

Τέλος, τα παραδοσιακά sport της παραλίας όπως ρακέτες, beach volley, beach soccer και άλλα είναι λύσεις που όμως απαιτούν ομαδικότητα και συντροφιά.

Η προπόνηση σε παραλία είναι από τα πιο διασκεδαστικά και εναλλακτικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε. Εμπνεύστε και άλλους και ραντεβού για προπόνηση και μετά για μπάνιο. Όσο για τα βλέμματα των γύρω σας; Απλά σας ζηλεύουν και μόλις τους καλέσετε θα τρέξουν δίπλα σας.

Για εμάς υπάρχει επόμενο ραντεβού στην παραλία … Για εσάς;

Σχετικά με τον δημιουργό

Diatrofi.gr | Διαχειριστής

Από τη συντακτική ομάδα της επιστημονικής ομάδας Διατροφή. Σύντομα θα συμπληρωθούν τα συνολικά στοιχεία του δημιουργού.