Dr Plus - Diatrofi

Lifestyle Άσκηση

Pilates & Άνδρες

pilates-gia-andres

Τα τελευταία χρόνια η μέθοδος Pilates έχει λάβει μεγάλη δημοσιτότητα από ασκούμενους & εκπαιδευτές που στην πλειοψηφία τους είναι γυναίκες.

Δίνεται έτσι η εντύπωση πως αυτή η μέθοδος εκγύμνασης, είναι μίας ήπιας μορφής άσκηση η οποία απευθύνεται κυρίως σε γυναίκες.

Ευτυχώς η αντίληψη αυτή αρχίζει και αλλάζει. Άλλωστε, ο ίδιος ο εμπνευστής της ήταν άνδρας. Ο Joseph Pilates, δημιούργησε την μέθοδο για τον εαυτό του καθώς αντιμετώπιζε πολλά προβλήματα υγείας.

Σε τι ωφελεί το Pilates;

Οι άνδρες συνήθως γυμνάζονται με μεγάλες αντιστάσεις, έχοντας ως μοναδικό στόχο την υπερτροφική ανάπτυξη των μυών.

Με το Pilates επιτυγχάνεται:

  • Ενεργοποίηση του κέντρου, του λεγόμενου Power House, ώστε να σταθεροποιηθεί ο κορμός και να δυναμώσει η κοιλιά και η μέση
  • Βελτίωση της ευλιγισίας στους συχνά βραχυμένους μυς των ανδρών
  • Βελτίωσης της στάσης σώματος από τα πρώτα μαθήματα, όπου αισθανόμαστε το σώμα πιο στητό & ψηλό
  • Ισορροπία σε μυαλό & σώμα
  • Έλεγχος όλου του σώματος και συγκέντρωση
  • Περισσότερη άνεση & ευκολία στις καθημερινές δραστηριότητες
pilates-gia-andres-2

Παρόλο που οι άνδρες έχουν μάθει να γυμνάζονται ασκώντας μεγάλη δύναμη όταν σηκώνουν ελεύθερα βάρη στο γυμναστήριο, δοκιμάζοντας pilates και ειδικότερα κάποια μηχανήματά του όπως το reformer (κρεβάτι που χρησιμεύει σε αυτή τη μέθοδο), θα διαπιστώσουν ότι μία μέτρια ή και ελαφριά αντίσταση θα χρειαστεί μεγάλη ενεργοποίηση του κέντρου κάνοντας την άσκηση αρκετά δύσκολη.

Άλλωστε, το moto της μέθοδος Pilates είναι «αν σου φαίνεται εύκολο δεν το κάνεις σωστά».

Μια δοκιμή θα σας πείσει!

Σχετικά με τον δημιουργό

Βασιλική Χανή / Head Personal Trainer