Άσκηση

TRX ή αλλιώς ιμάντες προπόνησης. Μας έχουν κατακτήσει και όχι άδικα.

Οι περισσότεροι άνθρωποι που ασχολούνται με τον αθλητισμό έχουν ασκηθεί ή έχουν ακούσει για τους ιμάντες προπόνησης.Υπάρχουν όμως και πολλοί που αγνοούν εντελώς τα οφέλη αυτής της μεθόδου προπόνησης.Σε αυτό το άρθρο θα προσεγγίσουμε τα κυριότερα σημεία της.

1.Οι ιμάντες προπόνησης μεταφέρονται εύκολα.Μαζί με τις λαβές τους καταλαμβάνουν ελάχιστο χώρο , ζυγίζουν ελάχιστα και τοποθετούνται πανεύκολα ,στο σπίτι,στην ύπαιθρο ή στις διακοπές σας.

2.Προσφέρουν τεράστια ποικιλία ασκήσεων.Αποτελούνται μόνο από δυο ρυθμιζόμενες ζώνες ,αλλά σας δίνουν την δυνατότητα για μια συναρπαστική προπόνηση για κάθε ομάδα μυών στο σώμα σας.Αυτό το πολύ απλό σύστημα δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα πανάκριβα όργανα των γυμναστηρίων.

3.Η αυξομείωση της επιβάρυνσης είναι πολύ εύκολη,η οποία εξαρτάται από τις γωνίες του σώματός σας σε σχέση με τους ιμάντες και το έδαφος.Με απλά λόγια μπορούμε να κάνουμε την άσκηση πολύ εύκολη και πάρα πολύ δύσκολη.

4.Στην προπόνηση με ιμάντες το μεγαλύτερο μέρος των ασκήσεων απαιτεί την συνεργασία πολλών αρθρώσεων για να πραγματοποιηθεί.Έτσι σε κάθε άσκηση γυμνάζονται την ίδια στιγμή πολλές μυικές ομάδες και έχουμε τεράστια κατανάλωση θερμίδων.

5.Η βελτίωση της αερόβιας ικανότητας είναι ένα από τα μεγάλα οφέλη αυτού του είδους προπόνησης.Επειδή η εναλλαγή των ασκήσεων μπορεί να γίνει με γρήγορο τρόπο και η επιβάρυνση να ρυθμίζεται κατά την διάρκεια των επαναλήψεων , μπορούμε να κρατήσουμε τους χτύπους της καρδιάς σε υψηλό επίπεδο.

6.Αυτή η μέθοδος προπόνησης βελτιώνει την ισορροπία και τον συντονισμό.Ενεργοποιούνται όλες οι μικρές μυικές ομάδες οι οποίες βρίσκονται γύρω από το μυ που γυμνάζουμε.Για παράδειγμα , εάν θέλουμε να γυμνάσουμε τους μύες του στήθους , επειδή οι ιμάντες δεν είναι σταθεροί,συνεργάζονται και συμμετέχουν οι μύες όλου του κορμού ,των ώμων και των χεριών για να ισορροπήσει το σώμα .Έτσι για να γυμναστεί το σώμα πρέπει να δράσουν και να συντονιστούν σε διαφορετικό βαθμό πολλοί μύες του σώματος με προφανή αποτελέσματα.

7.Τέλος οι ιμάντες είναι κατάλληλοι για όλα τα επίπεδα φυσικής κατάστασης.Οι αρχάριοι μπορούν να αρχίσουν τοποθετώντας το σώμα τους σε μια πιο όρθια θέση σε σχέση με το έδαφος.Οι πιο έμπειροι φέρνουν το σώμα τους πιο κοντά στο έδαφος αυξάνοντας την επιβάρυνση.

13233082_266213977059112_1525330418156217053_n-300x225

Οι ιμάντες άσκησης είναι μια ολοκληρωμένη μέθοδος προπόνησης που ταιριάζει στους περισσότερους ανθρώπους , αλλά πρέπει να εφαρμόζεται μόνο από γυμναστές με πτυχίο.

Σχετικά με τον δημιουργό

Δήμος Διπλάρης ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Εκπαίδευση
‐Γυμναστής απόφοιτος Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Ειδικότητα πετοσφαίριση με βαθμό Άριστα.
‐Μεταπτυχιακό στην Αθλητιατρική και την Τραυματιολογία.
‐Πτυχίο ναυαγοσωστικής
‐Πτυχίο ΚΑΡΠΑ (Καρδιοαναπνευστική Αναζωογόνηση)
Επαγγελματική εμπειρία
2015-2016 Συμμετοχή στην ανάπτυξη και οργάνωση του γυμναστηρίου STYDIO 53 στο Μέτς.
2014-2016 Εξατομικεϋμένη προπόνηση ανάλογα με τις απαιτήσεις του ασκούμενου
2012-2014 Συμμετοχή στην ανάπτυξη φυσιολατρικού και ορειβατικού τουρισμού στον Ταϋγετο.
2000‐2012 Ιδιοκτήτης της ATHLOS Αθήνα‐Ιωάννινα‐Σπάρτη, εταιρείας οργάνων γυμναστικής και αθλητικών ειδών.
2010 Συνεργασία με το L.A. Fitness North Miami
1998‐2000 Διευθυντής προσωπικού στα κέντρα αδυνατίσματος και διαιτολογίας MEDI JEUNESSE Νέας Ερυθραίας.
Υπεύθυνος λειτουργίας γυμναστηρίων PALESTRA
Υπεύθυνος προμήθειας αναλωσίμων και δημιουργίας προγραμμάτων γυμναστικής στον τομέα της μυϊκής ενδυνάμωσης
Γυμναστής στο ξενοδοχείο SANTA MARINA‐MYKONOS
1997‐1998 Διευθυντής πωλήσεων στα κέντρα αδυνατίσματος ΠΡΙΝΟΥ
1997 Παρουσιαστής προγράμματος γυμναστικής σε τηλεοπτική εκπομπή της ΝΕΤ
1997 Προσωπικός γυμναστής της Κάτιας Ζυγούλη για την ανάδειξή της ως
Playmate 1997
1997 Προσωπικός γυμναστής της Ισαβέλλας Δάρρα για την ανάδειξή της
ως Μις Ευρώπη 1997
1995‐1997 Εργασία στην εταιρεία TASTE and DIET ως υπεύθυνος της ομάδας
διαιτολογικής παρακολούθησης εκατοντάδων ανθρώπων με σκοπό
την απώλεια βάρους.
Ξένες γλώσσες
Αγγλική γλώσσα καλή γνώση
Γνώσεις Η/Υ
Windows (XP/Vista/7/8
Microsoft Office (Word/Excel/Internet‐Web browser)
Συμμετοχές
‐Σύμβουλος ομάδας Αντιμετώπισης Φυσικών Καταστροφών Λακωνίας.
‐Σύμβουλος ποδοσφαιρικής ομάδας Ιωαννίνων
‐Μέλος αθλητικού και ορειβατικού συλλόγου φίλοι βουνού Ταϋγέτου.
‐Παρουσίαση με θέμα «κακώσεις στο χώρο του γυμναστηρίου»
στο 1ο Διεθνές Συνέδριο Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
‐Παρουσίαση με θέμα «το σύνδρομο της υπερπροπόνησης»
στο 1ο Διεθνές συνέδριο Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
‐Παρουσίαση με θέμα «τα αναβολικά στον αθλητισμό» στο 2ο Διεθνές συνέδριο
Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.