Dr Plus - Diatrofi

Αξίζει η παράκαμψη Επικαιρότητα Νέα της αγοράς

CFS η νέα εμπειρία στην άσκηση

Γράφτηκε απο Administrator

 Αν θέλεις να δοκιμάσεις κάτι διαφορετικό από τα συνηθισμένα το Calisthenics & Fitness Society είναι ο προορισμός σου!

Στη συμβολή των δήμων Νέας Φιλαδέλφειας & Μεταμόρφωσης ένας νέος καλαίσθητος χώρος ξεκίνησε για να προσφέρει ένα διαφορετικό τρόπο άθλησης για όλους.  Κύριος σκοπός είναι η  βέλτιστη εκγύμναση, συνδυάζοντας  αθλητικά προγράμματα που πραγματοποιούνται ευχάριστα και κυρίως χωρίς τραυματισμούς.

Τα τμήματα είναι πάντα με μικρό αριθμό ατόμων για καλύτερη επίβλεψη και ασφάλεια, και περιλαμβάνουν προγράμματα άσκησης όπως:

  • Καλλισθενική γυμναστική + open park στο πιο σύγχρονο Καλλισθενικό πάρκο στην Ελλάδα
  • Small group – Personal Training
  • Cross training
  • Functional training
  • Προγράμματα fat burn, hiit
  • Military training

To CFS παρέχει προγράμματα άσκησης για όλους, από παιδιά άνω των 11 ετών, εφήβους που η υγιής σωματική ανάπτυξη βελτιώνεται με την άσκηση, εργαζόμενους που επιθυμούν να ασκούνται με ορθή καθοδήγηση, αθλητές που επιθυμούν μυοσκελετική ενδυνάμωση καθώς και άτομα μεγαλύτερης ηλικίας που χρειάζονται ιδιαίτερη σωματική ενασχόληση.

Το μεγαλύτερο και το πιο σύγχρονο κλειστού τύπου Καλλισθενικό πάρκο στην Ελλάδα

Τι είναι η Καλλισθενική γυμναστική;

Η άσκηση με το βάρος τους σώματος με τη σημερινή της μορφή γνωστή διεθνώς και ως Calisthenics, υπήρχε από τις ημέρες των αρχαίων Ελλήνων φιλοσόφων και πλέον είναι ο πιο διαδεδομένος τρόπος εκγύμνασης στην Αμερική  όπως και στην Ελλάδα.

Η Καλλισθενική γυμναστική είναι φυσική άσκηση, σχεδιασμένη έτσι ώστε να βελτιώνει την φυσική κατάσταση και να αναπτύσσει τον μυϊκό τόνο. Στις ασκήσεις περιλαμβάνονται κινήσεις κάμψεων, τεντώματος, συστροφής, αιώρησης, άλματα, καθώς και εξειδικευμένες κινήσεις.

Σύμφωνα με ιστορικά δεδομένα η άσκηση πήρε το όνομα από ένα από τους πρώτους υποστηρικτές της, του Έλληνα ιστορικού Καλλισθένη. Το όνομα Καλλισθενική γυμναστική πιθανότατα  όμως να προέκυψε και  από την ένωση της λέξης κάλλος (νέα ελληνικά: ομορφιά) και σθένος (=δύναμη).

Στην Καλλισθενική γυμναστική συμπεριλαμβάνονται ασκήσεις που δεν απαιτούν βάρη αλλά χρησιμοποιείται το ίδιο το βάρος του σώματος για τη μυϊκή ενδυνάμωση. Σε γενικές γραμμές, η αύξηση των επαναλήψεων της άσκησης στοχεύει στη βελτίωση της αντοχής, ενώ η αύξηση της δύναμης είναι αποτέλεσμα της αύξησης της έντασης της άσκησης.

Εκτέλεση ασκήσεων : Κατακόρυφο, Back lever, Frond lever

Ως είδος γυμναστικής έχει πολλές ομοιότητες με την ενόργανη γυμναστική παρ’ όλο που η ενόργανη αποτελείται κυρίως από τεχνικές ασκήσεις και λιγότερο δυναμικές σε σχέση με την Καλλισθενική.

Η Καλλισθενική γυμναστική χωρίζεται σε δύο μεγάλους κλάδους ασκήσεων που ο καθένας εξασκεί διαφορετικές ικανότητες των αθλούμενων. Ο ένας μεγάλος κλάδος είναι το Freestyle, όπου ο αθλητής εκτελεί διάφορες ασκήσεις αιώρησης, συστροφής κλπ. Το Freestyle θυμίζει πολύ ασκήσεις της ενόργανης γυμναστικής. Ο άλλος μεγάλος κλάδος είναι τα Statics ή αλλιώς αυτός των στατικών ασκήσεων. Ο αθλούμενος εκτελεί ασκήσεις στατικής φύσεως όπως κατακόρυφο, διάφορες ασκήσεις τεντώματος, planche, σημαίες κ.λπ. Οι εν λόγω ασκήσεις συμβάλουν σημαντικά στη υψηλή μυϊκή δύναμη των αθλούμενων.

Γυμνάζει το σώμα ως μονάδα.

Όταν ασκείστε χρησιμοποιώντας το σωματικό βάρος σας, ενσωματώσετε περισσότερους μυς για να ολοκληρώσετε τις επαναλήψεις οποιασδήποτε άσκησης που κάνετε. Για παράδειγμα, όταν συγκρίνουμε το pull-up με το lat pull up, η πλάτη σας στοχεύει με πολύ διαφορετικό τρόπο.

Η μεγάλη διαφορά εδώ είναι ότι στο γυμναστήριο, τα περισσότερα από όσα κάνουν οι άνθρωποι είναι απομονωμένες κινήσεις για τις ομάδες των μυών τους. Με την Καλλισθενική, δεν απομονώνεται κάποιος μυς διότι απαιτούνται  πολλές γειτονικές ομάδες μυών για να επιτευχθεί η άσκηση.

Η Καλλισθενική καθώς γυμνάζει το σώμα ως μονάδα, σχηματίζει νευρωνικούς δεσμούς μεταξύ διαφορετικών μυϊκών ομάδων, έτσι ώστε, όταν εκτελείτε οποιαδήποτε κίνηση στον πραγματικό κόσμο, πχ όπως να ανεβαίνετε σε έναν τοίχο ή σε ένα δέντρο, το σώμα να γνωρίζει ακριβώς τι πρέπει να ενεργοποιήσει για να κάνει οποιοδήποτε έργο αποτελεσματικά και δίχως τραυματισμούς.

FUNCTIONAL TRAINING

Το Functional Training, «λειτουργική γυμναστική» στα ελληνικά, είναι το είδος της άσκησης όπου γυμνάζουμε μυϊκές ομάδες και βελτιώνουμε κινήσεις του σώματος τις οποίες χρησιμοποιούμε στην καθημερινότητα μας. Το Functional Training προετοιμάζει και ασκεί το σώμα και το μυαλό ώστε να αποδίδει καλύτερα σε απλές καθημερινές κινήσεις και εργασίες, αποφεύγοντας τυχόν τραυματισμούς και βελτιώνοντας την εν γένει στάση του σώματος και την κινησιολογία. Η εκγύμναση εκτελείτε κυρίως με πολυαρθρικές ασκήσεις που στοχεύουν στην εκμάθηση μιας ολοκληρωμένης κίνησης και όχι μιας μεμονωμένης άσκησης. Στη λειτουργική γυμναστική χρησιμοποιούμε περισσότερο μη συμβατικά όργανα γυμναστικής όπως ιμάντες αιώρησης, λάστιχα αντιστάσεων, μπάλες ισορροπίας, δράμια κτλ., αλλά και ελεύθερα βάρη, μπάρες και αλτήρες. Τα οφέλη της λειτουργικής προπόνησης πέραν των υπολοίπων της απλής άσκησης είναι η μυϊκή ενδυνάμωση σε συνολικές κινήσεις, η βελτίωση της στάσης του σώματος, η αύξηση μυϊκής αντοχής και μεγιστοποίηση της ευλυγισίας.

Αίθουσα μαθημάτων Cross – Functional – Military training

MILITARY TRAINING

Το Military Training είναι μέθοδος γυμναστικής σε στρατιωτικά πρότυπα, αναπτύχθηκε για να προετοιμάσει σωματικά και πνευματικά τους στρατιώτες ώστε να είναι έτοιμοι για μάχη. Η στρατιωτική γυμναστική αποτελεί ένα κομμάτι του Functional Training και η προπόνηση βελτιώνει την αερόβια ικανότητα, τη μυϊκή δύναμη και αντοχή καθώς και την ευλυγισία. Στόχος είναι να γυμνάσουμε όλο το σώμα με σύγχρονες μεθόδους και όργανα. Η δομή της προπόνησης προσομοιάζει την προετοιμασία ενός στρατιώτη για μάχη. Έχουμε μια πολύ μεγάλη προθέρμανση σε χαμηλή ένταση, δουλεύοντας όλες τις μυϊκές ομάδες και αρθρώσεις του σώματος και καταλήγουμε σε μια κυκλική συνδυαστική άσκηση λίγων λεπτών αλλά πολύ υψηλής έντασης. Με το Military Training κάνουμε έντονη καύση λίπους, μυϊκή ενδυνάμωση και λειτουργικότητα, με αποτέλεσμα ο ασκούμενος να είναι πάντα έτοιμος για τη ”μάχη” της καθημερινότητας! Στο συγκεκριμένο είδος γυμναστικής τα αποτελέσματα είναι μετρήσιμα στο χρόνο, καθώς συγκεκριμένες προπονήσεις επαναλαμβάνονται ανά τακτά χρονικά διαστήματα όπου βλέπουμε την πιθανή βελτίωση του ασκούμενου.

Διεύθυνση:  Άρτης 20 Νέα Φιλαδέλφεια (Όπισθεν Jumbo)

Τηλέφωνο επικοινωνίας: 6976653622

Κλείσε ένα δωρεάν ραντεβού με τους γυμναστές

 

Σχετικά με τον δημιουργό

Administrator