Dr Plus - Diatrofi

Lifestyle Άσκηση

Τελικά, ποιά είναι η καλύτερη ώρα για γυμναστική;

kaliteri-ora-gia-gimnastiki

Σύμφωνα με τους επιστήμονες η καλύτερη ώρα για άσκηση είναι το πρωί.

Το ορμονικό προφίλ του ανθρώπου είναι τέτοιο ώστε να του επιτρέπει να μεταβολίζει το λίπος καλύτερα τις πρωινές ώρες από ότι κάποια άλλη.

Αυτό συμβαίνει διότι το πρωί ο άνθρωπος αντλεί την περισσότερη ενέργεια από τις αποθήκες λίπους με αποτέλεσμα να βοηθάει περισσότερο στην απώλεια βάρους.

Επιπρόσθετα, σύμφωνα με έρευνες, νωρίς το πρωί η τεστοστερόνη βρίσκεται στα υψηλότερα ημερήσια επίπεδα.

Ωστόσο, δεν μπορούμε σε καμία περίπτωση να αναιρέσουμε την γενική ευεργετική επίδραση που έχει η άσκηση οποιαδήποτε άλλη ώρα μέσα την μέρα.

Ανεξάρτητα με την ώρα που θα επιλέξουμε να γυμναστούμε, η άσκηση βοηθάει στην:

  • Καλύτερη λειτουργία του καρδιαναπνευστικού συστήματος
  • Αντοχή
  • Καλύτερη διατήρηση των επιπέδων του σακχάρου
  • Ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης
  • Βελτίωση της διάθεσης
  • Ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος.

Ποιός είναι όμως ο στόχος σου;

Αν λοιπόν ο στόχος σου είναι να αυξήσεις τις αθλητικές σου επιδόσεις και την αντοχή, τότε η καλύτερη ώρα είναι κυρίως το απόγευμα. Το σώμα τότε έχει μεγαλύτερη αντοχή, βρίσκεται  σε καλύτερη νοητική ισορροπία και αυξάνεται η ροή της αδρεναλίνης.

dimitra-kotsarini

Αν όμως ο στόχος σου είναι η μείωση του σωματικού βάρους, είναι προτιμότερο να επιλέξεις την πρωινή γυμναστική. Τα κύτταρα λειτουργούν καλύτερα το πρωί σε  μία πιθανή απώλεια βάρους και λίπους.

 Tips: Μην ξεχάσετε να εντάξετε στην καθημερινή σας διατροφή τροφές πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά (βιταμίνες, αντιοξειδωτικά, μέταλλα, ιχνοστοιχεία) για ενίσχυση   του μεταβολισμού   και καλύτερες αποδώσεις!

Σχετικά με τον δημιουργό

Δήμητρα Κοτσαρίνη / Διαιτολόγος-Διατροφολόγος